| Biiiiii a întrebat:

Am o întrebare... Eu la liceu vreau să dau ori la mate-info ori la biologie-chimie, nu vreau la alte profiluri. Dar unii colegi (cei mai buni din clasă, iar eu sunt printre ei) se duc la mate-info. Chestia e că eu vreau să dau la medicină neapărat după ce termin liceul, nu vreau drept, cibernetică sau alte chestii de genu'.
Acum ce să fac? Ei nu se duc la biologie-chimie pentru că e nasol profu' de mate de acolo.
Să mă duc la biologie-chimie (unde nu sunt elevii buni din clasă) sau la mate-info ( dar care nu are legătura prea mare cu medicina)?
Şi, a da, mai e ceva, având în vedere că sunt printre cei mai buni din clasă, toţi ceilalţi îmi spun să merg la mate-info (A) şi nu la biologie-chimie (D). HELP vă rog puppy dog eyes Fundăăă puppy dog eyes

6 răspunsuri:
| Vladuthz a răspuns:

Atat profilele mate-info si stiinte ale naturii au ambele foarte mare legatura cu biologia. Singura diferenta intre aceste profile este ca la mate info se poate face o ora de mate in plus pe saptamana, iar la stiinte ale naturii se poate face cu o ora sau 2 in plus biologie pe saptamana. In rest ambele profile dau exact acelasi bac, doar ca cei de la stiinte ale naturii dau la mate un bac mai usurel fata de cei de la mate-info. Alegerea e a ta, eu daca as fi in locul tau as opta pentru profilul cu profii cei mai buni (chiar daca sunt rai la comportamentlaughing ), pentru ca de la cei mai calumea profi acumulezi cel mai bine. Ciao!

| Zeflemitoarea a răspuns:

Nu contează profilul. Ai putea de la filologie, să te duci la politehnică. Ar fi mai greu, dar nu imposibil. La mate-info faci din fiecare materie câte ceva. thinking

| Genessis a răspuns:

Eu zic ca nu are rost sa te duci la mate-info.Este mult mai greu decat la bio-chimie.Si in plus, daca tu vrei la medicina, n-are rost sa dai la mate-info.Ce daca nu te duci cu cei mai buni din clasa, important e sa iti fie tie bine.Si in plus, doar nu vrei sa ai concurenta la liceu, asa macar esti tu.Bafta!