anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună, TPU! Am și eu nevoie de ajutor...
Sunt in clasa a 7-a. Sunt o eleva model, cu 10 pe linie la orice. Învăț mereu, particip la concursuri si olimpiade.
Săptămâna trecută am avut o zi mai proasta. Am dat test la romana si am luat 7. Doamna nu vrea sa mărească notele, le trece in catalog. Daca imi trece acest 7, pa-pa media 10. Sunt terminată, plâng într-una și nu știu cum sa o conving sa mi-o mărească măcar pana la 8. Știu, nu e corect față de restul colegilor, dar eu chiar muncesc si sunt foarte dezamăgită de mine...

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Inveti din experinta iar pe viitor dai mai multa importanta temelor si lectiilor, ca sa nu te mai duci nepregatita, ca si tu meriti 7 daca nu inveti.
Nu ai de ce sa te rogi de profesoara sa-ti dea tie nota mai mare, ac dai odvedit ca nu te-ai pregatit.
Notele se dau pe merit!

| anonim_4396 explică (pentru Violleta2022):

S-or da notele pe merit, dar când înveți mereu, si iei aceeași nota cu unu care a copiat, ce merit mai e acolo? Învăț pentru mine, nu pentru nota, dar imi doresc, eu, personal, sa am si note pe masura a cât învăț. Ca daca voiam nu veneam la ora de romana si aveam o absenta, mai bine decât o nota pe care categoric nu aș fi luat-o in alte circumstanțe (cum spuneam, imi era rău)

suntserios
| suntserios a răspuns:

Cu ce te ajuta ca incerci sa traiesti intr-o utopie?
Realitatea nu e perfecta.
Vezi si tu nota aia de 7 ca o iesire din bula ta unde totul e de 10 si un pas spre lumea reala

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Eu o vad ca pe o ieșire din bula mea, dar știu ca am învățat si putem lua mai mult daca nu imi era rau si nu eram așa obosita. De aceea imi doresc sa rămân sus, la așteptările profesorilor. Cu un 8, daca iau 10 tot restul anului, o sa imi iasa media. Dar acel 7... Nu cred ca am cum sa iau 7 de 10 ca sa imi iasa 9.50. Și rușinea pe care o simt fata de părinți, profesori, si mai ales de mine...