| slayshock1 a întrebat:

..As vrea sa stiu cu ce medie pot intra la un liceu din America, sau daca este posibil sa merg la un liceu din america.Nu am neamuri pe acolo dar vreau sa stiu Daca este posibil, sa stau intr-un camin si cu ce Medie pot intra...Va roog Sa imi raspundeti repede.Multumesc :*

Răspuns Câştigător
| TheAce a răspuns:

Intrebarea ta e oarecum surprinzatoare. Nu vad de ce ai dori sa faci un liceu in state, in conditiile in care ai sansa sa faci un liceu bun aici, timp in care sa te decizi pe ce drum vrei sa o apuci si mai apoi daca iti doresti cu adevarat (si daca situatia financiara iti permite) sa faci o facultate in SUA. Pentru a intra la un liceu de acolo, mediile de aici sunt complet irelevante. Nu te ajuta cu nimic. Va trebui sa dai un examen diferentiat, asemanator testelor SAT dar pe nivel de middleschool pe care desigur sa il promovezi cu un scor bun, in functie de standardele fiecarui liceu. Apoi ai nevoie de testul Toefl, un examen care in general se da prin clasa a 12a, nicidecum inainte de liceu, drept pentru care sunt putin sceptic in privinta sanselor de a-l promova cu un scor destul de mare pentru a fii admis. Mai ai nevoie si de minim 2 referinte de la ''reliable persons'', adica persoane care inseamna ceva pentru invatamant. Mai trebuie sa stii de asemenea ca taxele de scolarizare sunt enorm de mari. Te mai costa cazarea, care ajunge in general, la camin undeva la vreo 7-800$ lunar cu tot cu mancarea asigurata (fara utilitati insa). Hai sa spunem ca daca ai dispune de 1500$ lunar te-ai putea descurca cat de cat dar taxele scolare sunt infiorator de mari chiar si la liceu, ca sa nu mai vorbim de facultate, unde orice universitate cat de cat respectabila are o taxa anuala de minim 30.000$, bani pe care multi romani nu-i fac in 10 ani. Ai insa sansa sa primesti o bursa pentru facultate in cazul in care te afirmi pe perioada liceului (mai ales extra-curricular, ai nevoie de un CV impresionant), drept pentru care iti recomand sa urmez