1,70 si 61 de kg? Esti slaba, ce sa mai slabesti? esti perfecta cum esti.
Nu face prostia asta sa te faci femeia bat cum vad eu pe strada.
Eu la 13 ani eram pitic si indesat, insa cu timpu am inceput sa ma dezvolt sa ma maturizez. Curele de slabire se tine dupa ce ai terminat pubertatea, nu cand ai 13 14 ani(fara suparare)insa poti da in dereglari hormonale, glande si altele. Eu spre exemplu nu am tinut decat o cura de slabire. Daca mie asa imi e felu sa fiu 2 pe 2(adica cat dulapu) nu am ce face. Dar uite ca oameni fac folos si de mine(lucrez ca agent de paza) am 1, 82 - 1, 85 si am 102 kg. Mananc 2 paini pe zi, insa asta imi e constitutia, nu slabesc dar nici nu ma ingras raman stabil la 102, inainte cand eram mic pe la 16 ani tot asa,incercam sa slabesc sa dau jos dupa mine,dar nimic. Pe semne acu mi sa mai stabilit metabolismul. Sfatu meu, ramai asa cum esti. Eu unu personal urasc fetele slabe ma intep in oase, prefer una mai 'bambina' mai 'dolofana' sa nu moara daca o calc pe picior sau daca pun mana pe ea.(nu te gandi la prostii sau poate gandeste-te ) oricum, atata timp cat esti sanatoasa, numai conteaza ce zic alti
Dacă vrei meniu dietetic, te duci la McDonalds și cer iun meniu dietetic.
Nu ești plinuță, ești grasă. Dacă o spui într-un mod mai drăguț, asta nu-ți schimbă cu absolut nimic aspectul.
Nu-i niciun secret. Mănâncă mai puțin și fă mișcare zilnic.
Nu oferi funda. Mănânc-o.
Http://www.doctor.info.ro/calculator_imc.html.
Indicele masei corporale este normal.
Ai fi fost grasa daca ai fi fost mica de inaltime, dar te salveaza statura inalta.
In fine, daca vrei sa slabesti, trebuie sa nu te infometezi, sa bei multa apa (cel putin 8 pahare pe zi) si sa faci mult sport.
Poti manca mancare normala, insa mai putin. Si daca ti se va face foame, mananca un fruct sau o salata.
Alearga minim o jumatate de ora in fiecare zi, sari coarda, mergi pe bicicleta.
Bafta!