| Eva20 a întrebat:

Bună, TPU!
Nici nu știu cu ce să încep!
Astăzi, la ora de română, profesorul a venit nervos, și a spus că ne ascultă pe toți..
Eu sunt o elevă de nota 9 și 10. ..Merg la toate olimpiadele, punctajele sunt bune, iar astăzi a început să o asculte pe o colegă de-a mea, a scos-o la tablă, i-a pus 3 întrebări, și ea nu a știut la niciuna, doar la ultima, deoarece i-am spus proful să facă o propoziție cu cuvântul dimineață ( trebuia sa găsească singura acest cuvânt, însă nu l-a găsit și i-a pus 6.
M-a scos pe mine la tablă, mi-a pus 3 întrebări, i-am răspuns la primele 2, iar la ultima am făcut o propoziție, însă m-am încurcat la un exercițiu,(pe mine nu m-a ajutat deloc). Vreau să menționez că și fata pe care a scos-o prima este o elevă de 8, 9,10. Iar mie mi-a pus 4.. În viața mea nu am luat un 4, nu mă supăram dacă era corect ceea ce a făcut, însă nu a fost..Nu știu ce să fac, de 6 ore plâng în continuu. Când am auzit ce notă mi-a pus, am spus ca mai bine muream, decât să iau nota ăsta..
Câteva sfaturi?

Mulțumesc..

Răspuns Câştigător
| AC4S4 a răspuns:

Nu vorbi cu directorul, nici cu dirigintele. Pentru ca acesta se va duce la profesor si ii va spune ce i-ai spus tu, profesorul se va enerva si mai tare pe tine.
Invata si mareste-ti media. E doar un 4, nu te afecteaza mult.

8 răspunsuri:
| peperonies a răspuns:

Viata nu-i corecta. notele nu conteaza. treci peste.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Un elev de olimpiada stie raspunsul la lectie. Tinand cont ca sunteti olimpici eu va dadeam 2 pentru nestiinta. Oricum fiecare nota pusa de profesor trebuie justificata.

| missfatadelatara a răspuns:

Înveți până la finele anului ca să-ți ridici media.

| Eva20 explică (pentru missfatadelatara):

Învăț, însă mă simt atât de ciudat, sunt foarte furioasă pe profesor, pentru ca a făcut o nedreptate!

| gshdyxdjs a răspuns:

Mergi la el si intraba l de ce ti a dat nota asta si spune i ca e nedrept. fa l sa se simta vinovat.