Daca se bate pentru tine e o problema in sensul ca e posesiv, parerea mea e ca nu trebuie sa stai langa un baiat agresiv.Deci gaseste-ti altul, inainte sa devii tu o tinta(adica unul care s-a batut si el si a fost invins, poate sa te bata pe tine ca sa se razbune). Dupa mine nu se merita astfel de baiat
Totusi el ma iubeste, dar riscurile prezentate de tine sunt oarecum relevante. In plus, este doar un zvon. Cine stie cine l-a inceput, mintind...Dar totusi ma tem ca daca il intreb pe iubitul meu, va nega, chiar daca este adevarat sau nu. In principiu, asta este problema mea.
Daca minte nu are rost sa mai stai cu el.ori e o relatie bazata pe sinceritate ori nu mai e cu oamenii mincinosi nu ai ce discuta dac te minte acuma ote va minti mereu si ce vei face? o sa fii credula? Mai intereseaza-te la colegi, prieteni, daca bataia a fost ceva de moment sau e un conflict mai vechi.da e unul mai vechi indeparteaza-te de el, nu cred ca e el marea dragoste.Gaseste-ti un baiat sincer, iubitor si protector(daca stie sa inchida gura cu vorbele e mai castiat decat prin bataie) Bafta
Deci, am mai vorbit cu colegi si multi mi-au spus ca Andreea, o alta colega, a raspandit zvonuri false numai ca sa imi distruga relatia cu iubitul meu, din gelozie. Si mai mult, Andreea a si recunoscut!
Ce rai pot fi unii oameni. Oricum, multumesc mult pentru intelegere si ajutor, elyfel
Se pare ca te plictisesti groaznic. Poate dauna grav intelectului.Ca sa ai ocupatie incearca sa-ti calculezi IQ-ul. Poate ti-a mai crescut data trecuta intrebarile tale imi sugerau un IQ cu valoare destul de mare 120 dar cu semnul minus
Poate am eu IQ-ul de -120 dar macar il am mult mai mare decat al tau.
Auzi ...si pe mine ma cheama ruxi!
depinde. prietena asta a ta e una de incredere apropiata? sau nu?
daca e apropiata ai putea sa incerci sa il intrebi pe iubitul tau de acest lucru, daca nu e apropiata mai bine sa nu ai incredere in ea.
depinde bineinteles si de alegerea ta!