| Ema982 a întrebat:


Am o problema pe care nu stiu cum sa o mai gestionez si as vrea cateva pareri. Ideea e ca am niste parinti putin cam stricti. inca ma vad ca pe un copil de 10 ani,incapabil sa se descurce si lucrul asta ma seaca in fiecare zi.
In primul rand,mama este foarte cicalitoare atunci cand vine vorba de scoala,desi sunt o eleva buna si constienta ca anul acesta am bac-ul,ea e vesnic nemultumita de mine,comparandu-ma tot timpul cu alte persoane:"uite,x-ulescu cum a putut sa ia nota y? tu de ce nu poti?",fapt care ma enerveaza la culme,stiind ca ma straduiesc sa obtin rezultate bune.
In al doilea rand, nici cu privire la relatia mea nu are o atitudine ok, desi aceasta dureaza de 2 ani,in sensul acesta fiind influentata si de parerea tatalui meu. Ma intreaba foarte des daca mi-am inceput viata sexuala,amenintandu-ma ca daca am facut-o ma spune lui taica-miu si nu as putea recunoaste niciodata ca am facut-o,pentru ca nici n-ar concepe asa ceva.
I-am spus ca dupa admiterea la facultate as vrea sa plec la mare impreuna cu iubitul meu si alti prieteni,dar nu e de acord"lasa ca mergi cu noi,ce sa faci tu cu ala acolo?" Ala=prietenul meu.I-am explicat ca din toamna voi pleca la facultate si nu va mai putea sa ma supravegheze tot timpul si ca ar trebui sa aiba putina incredere,ca am crescut si voi fi, practic, pe picioarele mele... dar nimic.Stiu ca e normal sa-si faca griji si sa fie preocupata de mine, dar cu o limita. Vreau un sfat de la cei care au trecut prin situatii asemanatoare, cum ati procedat?

4 răspunsuri:
| AdrianVoicu a răspuns:

Nu am citit tot k imi era lene dar si pe mine ma terorizeaza da na ce sa fac tac si inghit laughing

| baddgirl a răspuns:

Buna