| Starkweather a întrebat:

Am sa incerc sa va vorbesc cat mai pe scurt cu putinta despre mica mea problema.
Ideea sta in felul urmator: sunt elev la liceu si am un profesor de desen destul de antipatic, care ne da note mici, este arogant, ne priveste si ne vorbeste in sictir mai mereu. Face glume destul de urate la adresa noastra, iar noi nu putem face nimic decat sa stam si sa inghitim. Problema este ca nu suntem noi singura clasa unde face asa; la toate clasele lui se comporta la fel. Daca incerci cumva sa-i spui ca nu iti face placere modul in care se comporta, iti da testare si nota 3 sau 4 + ca te ia in colimatoriu si dupa aia n-o sa-ti fie prea bine.
Ne-am cam saturat de atitudinea lui si am vrea sa-l potolim. Cu dirigintele nu putem discuta intrucat este prieten bun cu dansul. Oare cu o plangere anonima la inspectoratul scolar se poate rezolva? Sau macar o plangere la politie?
De vorbit cu directorul nici nu ma gandesc. Dupa aia sa afle si sa i se puna pata pe noi si mai rau.

Din cate stiu eu, Desenul, Muzica si Religia ar trebui sa fie materii la care mai mult sa te relaxezi, nu sa stai cu sila.

Astept raspuns,
Multumesc

Răspuns Câştigător
| IsabelaIssa a răspuns:

Sa vina toti parintii la scoala si sa spuna ce au de spus. Daca vine doar unul, atunci poate ca il vede rau pe acel elev, dar daca se unesc si vin cat mai multi, o sa se rezolve ceva. Incearca sa il filmezi cumva sa nu se prinda, cu o camera ascunsa, sa vada si parintii despre ce e vorba.

4 răspunsuri:
| DelphhiN a răspuns:

Eu am patit asa cu profesorul de matematica, si la fel mai toate clasele la care vea ora spuneu ce ai spus tu mai sus, si am mers la director, fiecare sef de clasa din clasele la care el preda si am vorbit cu directorul. si totul s a rezolvat. incercati si voi asa, daca nu reusiti faceti o plangee la inspectoratul scolar.

| Caro34 a răspuns: