Se întâmplă să se mai piardă coletele, de aceea e important ca atunci când îl trimiți, la valoare să scrii una reală, nu doar un număr să fie acolo. În eventualitatea în care se pierde, așa îți poți recupera banii.
Sa inteleg ca nu se mai. poate face nimic pentru a recupera banii
Păi depinde ce valoare a scris acolo... dacă a scris 5 lei și conținutul e de 200, nu cred că are sens, dar dacă a scris valoarea reală, merită să se „zbată" pentru a-și recupera banii
Era o valoare de 132 lei.ea asa crede că a ridicat coletul fiind o tepara care se are pe bune ca aia de la posta si numai poate recupera nimic..mulțumesc pentru răspunsuri
Păi chiar dacă l-a ridicat, chiar dacă nu, poate face reclamație în caz că nu-și primește banii. Trebuie trecute acolo două valori: una care reprezintă rambursul(adică suma pe care trebuie să o primească de la cumpărător) și valoarea coletului(că poate tu vinzi ceva de 2 lei la 200). Totul depinde de cât a scris la valoarea coletului...
Îți dai seama ca dacă posta ar lasa pe cineva sa ia colet fără sa îl plătească ar fi dați afara angajații, nu se întâmpla așa ceva, nu se risca nimeni. Iar coletele nu se pierd așa ușor, sunt cazuri extrem de rare.
Probabil ca destinatarul nu a vrut sa ridice coletul și regula e ca acel colet sa stea 10 zile la posta apoi sa se întoarcă la expeditor. Deci 10 zile plus alea 4-5 zile pe care le face pe drum poate explica dispariția coletului 2 săptămâni.
De asta e o pierdere de timp și bani sa mai trimiți colete cu ramburs pentru ca sunt foarte mulți oameni care nu merg la posta sa le ridice. Iar dacă nu ti se ridica un colet trimis cu ramburs in final paguba va fi de vreo 20-30 lei.