| sebisebi123 a întrebat:

Bună ziua! Sunt elev în clasa a 8a și sunt într-o dificultate minoră, la ce liceu să dau. Tatăl meu își dorește foarte mult să mă înscrie la "Liceul Militar" doar că eu mă gândeam la "Mate-Info", însă el nici nu vrea să audă. Ce e de făcut?

Răspuns Câştigător
| Hollyg a răspuns:

Salut! Ar trebui sa stai de vorba cu tatăl tău si sa ii explici posibilitatea unui viitor alegând liceul dorit de el, si posibilitatea viitorului liceului ales de tine. Poti da la liceul unde el își dorește, cu riscul de a nu-l termina pentru ca nu este ceva care sa iti placa si sa te motiveze sa iti dorești sa excelezi in acel domeniu. Sa ajungi apoi, fără liceu terminat, fără o diploma si fără șansa de a te înscrie la o facultate, pe un salariu minim sau poate nici atat mai mizer, cu tot felul de vicii si remușcări dim cauza faptului ca te-ai lasat condus de ce si-a dorit el pentru tine si nu de ce ti-ai dorit tu. De multe ori părinții au nevoie sa înțeleagă ca noi suntem diferiți si ca nu putem excela in toate domeniile indiferent de câta presiune pun ei pe noi. Un peste nu poate urca in copac ca o maimuța, dar e perfect pentru apa caci e mediul lui, însă nu poti judeca un peste dupa abilitatea sa de a urca in copac, nefiind mediul sau.

3 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Tatal tau are si el dreptate si inteleg de ce isi doreste sa mergi la liceul militar, fiindca doar in Politie si Armata ai job de munca asigura, in rest... fiecare cu norocul lui. In IT este tot dupa noroc, ca poti face munca voluntara pe la firmele de It, ori lucrezi pe un salariu mizer undeva, sau ajungi un programator foarte bun si cauti contracte sporadice ca freelancer.