N-am comandat aici. M-am uitat pe siteul lor si pare in regula. La capitolul cum platesc sunt scrise denumirea si CUI-ul firmei. M-am uitat la ANAF si totul e in regula din punct de vedere financiar. Politica firmei ti-o poate zice careva care a cumparat de la ei. Uite aici pareri: http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t591828.html si aici http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t591828.html si aici http://www.compari.ro/stores/kauf-ro-s22661/pareri.html
Vrei să cumperi de la ei, mergi la sediu! Recomand multă atenție! E un magazin semițepar. Cam după cum bate vântul te servesc corect! Posibil să fie totul 100% în regulă sau nu. La mine n-a fost cu garanția; nu mi-au dat certificat de garanție la o placă de rețea, dar mi-au dat o factură. Sunt foarte dezorientați și nu știu ce au pe stoc! Pe badabum au ceva, iar pe kauf nu. Le zici, se uită pe stoc... Nu mai avem produsul. Mai caută un pic și apoi zic că-l au! Eu am fost special în București din Brașov să mă lămuresc cum e cu ei. Mi-au confirmat că au produsul, am fost la ei... Nu avem produsul pe stoc (e-mail trimis pe la 14:00, prezent a doua zi la 12:00 acolo). Se mai duce odată în "depozit" și-l găsește!
Am cumparat o hota de pe kauf.ro si mi-a fost livrat produsul avariat. Am solicitat reprezentantului magazinului on-line kauf.ro inlocuirea produsului si mi s-a spus bineinteles "ne pare rau nu se poate". Asa ca acum de cate ori intru in bucatarie ma gandesc la prietenii mei de la kauf.ro
Se poate. Vina e a ta. In momentul in care primesti produsul il dezambalezi in prezenta celui ce l-a transportat si faci un Proces-Verbal. Daca nu rezolvi asa te adresezi protectiei consumatorului.