| CelCareRamaneInUrma a întrebat:

Ce parere aveti de locurile astea de munca stil KFC McDonalds si fastfood in general? EU unul nu cred ca as putea lucra intr-un asemenea loc.Nu zic asta pentru ca sunt mai presus dar mi se pare extrem de stresant.Mai ma duc sambata sa-mi iau de la McDonalds si cand vad cata lume e acolo mi se face mila de angajati,de multe ori nu mai imi cumpar ce aveam in minte, imi iau mai putine produse pentru ca ma pun in pielea lor.

3 răspunsuri:
| 1onur a răspuns:

Am muncit un an de zile am fost bine. în Austria la McDonald's.

Este mult stres în bucătărie, nu este deloc ușor în gastronomie și în orice! loc de muncă! bine înțeles.

| CelCareRamaneInUrma explică (pentru 1onur):

Pfai de capu meu mai ales sa lucrez ca bucatar sa fiu in stresu ala continu? Cred ca ma impusc. Vorbind strict de bucatarie in general adica horeca ***, d'aia cred ca acolo lucreaza doar persoana care chiar au o pasiune pentru asta.M-am uitat la un POV pe Youtube si e stresant rau. Daca vrei sa-l vezi https://www.youtube.com/watch?v=3iOLbfYmgdQ

| 1onur a răspuns (pentru CelCareRamaneInUrma):

Este mai ușor să muncești la McDonald's în comparație cu bucătăria de la restaurante de gătit mâncare și preparate ce necesită o atenția aparte unele mâncăruri, fiindcă una este să faci doar ce se consumă la McDonald's burgări congelați și cartofii păi congelați nageți congelați.


Și este cu totul altceva într-un restaurant acolo trebuie să ai marfă, prospăt mereu gătită preparată cu atenție cu se cere/ vede clientul acela. Nu se compară McDonald's cu ce face băieți ăia acolo în restaurantul acel, acolo este mult mai multă muncă mult mai mult stres agitație, mâncarea trebuie servită la timp.

Am muncit la kebap shoroma erau un restaurant ce făcea orice până la supă și sarmale orice de mâncare! Am muncit ani buni la turcul ăla tot în Austria aicia și azi mă ia la el dacă ma duc da am locul meu de muncă în abator de carne.