| Sebastiana12345 a întrebat:

Ce sa fac aunt foarte stresata extrem de stresata,din cauza stresului am facut complicati,destul de grave tinand cont ca o sa iau toata viata medicamente, sunt eleva nu stiu ce sa fac sa nu mai tocesc mult sa retin mai repede si logic, sa nu ma mai stresez ca o sa iau o nota mica ca o sa ma fac de ras etc, ce sa fac sa dorm bine, ma trezesc obosita

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Razvan0812 a răspuns:

Pai ar trebui sa inveti ca viata e mai mult de 'o nota'.Ar trebui sa inveti ca e bine sa traiesti fiecare moment la maxim.Adevarat ca e bine si sa invetj sa ajungi un om mare etc.Dar din nefericire invatamantul romansesc nu iti testeaza inteligenta, ci memoria.Profii uita ca au fost si ei profi, si ca au avut si ei o viata personala etc.Un mare filosof (nu mai stiu cum il cheama ) spunea ca ai timp de toate daca stii cum sa iti organizezi timpul.Ai putea sa iti faci niste scheme logice pentru a le invata.Sa inveti sa sintetizezi informatia si sa devina totul mai logic.Si eu in generala toceam, recunosc.Dar sunt clasa a 9-a la mate-info si am invatat aici ce inseamna sa gandesti logic si sa inveti sa iti dozezi timpul.Am si profi foarte duri dar daca le invat logic, scap fara 'o nota mica' si retin ceva.Nu ar mai trebui sa fii asa stresata.Notele sunt de la 1 la 10.Asta este si trebuie sa nu mai te stresezi, deoarece esti tânără, ai o viata inainte.Ce vei face daca vei pati ceva mai rau? vei pati ceva naspa.Si nu mai invata pentru note, invata pentru tine si sa iti imbunatatesti cunostintele.Ex:geografie-e totul logic si cu o simpla schema e foarte simplu si inveti pentru tine nu pentru prof., pentru cultura ta generala.Adevarat ca unele importante pentru viitoarea cariera si facultate trebuie sa le tratezi serios dar totusi trebuie sa le iei logic.Succes!

1 răspuns:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu inveti pentru ca daca nu inveti iei 1. Inveti pentru tine.