| Tzupy a întrebat:

Ce sa fac ca profu de muzicas a nu ma mai tot pipaie adike tanar are vreo 25 de ani si tot ma pipaie in ore ma ia in brati etc. ce sa fac? [m-am mutat si in ultima banca m-am lipit de perete si o da pe colega la o parte si se aseaza langa mine] straight facestraight face ciudat nu? FUNDA ^^

Răspuns Câştigător
| GeoXD a răspuns:

Pedofil!
ahem, incearca sa il ignori, sa nu ii dai atentie, sau sa ii spui directorului/directoarei ce face profesorul in ora sau parintilor sa le spui, si intr-o saptamana minim va fi dat afara din scoala :]

7 răspunsuri:
| Corina a răspuns:

Parerea mea este sa spui parintilor si dirigintei tale.

| Диана a răspuns:

Dă-i în cap şi fugi!

| pactcudiavolita a răspuns:

Se pare ca mai sunt persoane cu asa probleme...Pai in ziua de azi sunt tot mai multi dinastiax_x, si chestia urata e ca toti sunt profesoristraight face... Daca momentan e numai pipait ignora-l o sa-i treaca pana la urma, dar daca incepe cu intalniri si alte propuneri clar anunta diriginta sau parintiihappy
Sper ca te-am ajutatkiss

| IWinGG a răspuns:

Intoarce-i favorullaughing).


Vorbesti cu parintii/dirigintele si rezolvi problema.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Traznestei una in cap si dupa aia du-te la director!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pedofillaughing. Am si eu profi de genul care fac niste complimete mai rau ca niste obsedati.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Spune-i întâi mamei, dar cheamă şi nişte colege să confirme, apoi mergi cu ele la dirigintă şi directorul şcolii. Nu singură, poţi fi scoasă de mincinoasă dacă profii ţin unul cu altul.

Si vino pe lecturirecenzate.ro O să-ţi placă!