| anonyymuusss a întrebat:

Cine este student la farmacie? As dori o privire de ansamblu venita din interior.

Sunt in cl a 11 -a la chim-bio si ma gandesc sa dau la farmacie.
1. Admiterea a fost dificila?
2. Cum este atmosfera, cum sunt oamenii, imprejurimile?
3. Faci practica? si unde, cum, in ce mod?
4. Pentru ce meserii ai putea opta in viitor exceptand cea de farmacist? De ex cercetator, sau in laborator?
5. Sunt numai fete la farmacie? Te afli in contact si cu studentii de la medicina?
6. CE PARERE AI DESPRE nutritie si dietetica? ce poti face mai departe urmand aceasta facultate?
7. Ai timp liber?

Răspuns Câştigător
| AdelaElena88 a răspuns:

Nu sunt studenta la farmacie, însă îți pot spune ca studenții mediciniști și viitori farmaciști muncesc pentru un viitor strălucit și majoritatea ( nu toți) pe care i am întâlnit sunt foarte ambițioși. Urmaresc vloggeri mediciniști de foarte multa vreme și într-adevăr marea majoritate spun ca sunt solicitați și nu e ușor, dar, din ce am văzut au sfaturi bune, unii se țin serios de sport și toți cei care vor timp liber sunt extrem de organizați.O parte din cei pe care inylanitnsa urmăresc sunt și într-o relație. Știu suna puțin imposibil însă cred ca ideea e sa îți găsești un echilibru. Nu uita ca orice vei vrea sa fii : farmacista, cercetătoare, sau laboranta nu vei avea rezultate dacă nu faci tot cu pasiune și dacă ești nefericita.Iti urez mult succes, și eu sunt clasa a 11 a și îmi doresc sa devina medic într-o zi. MULTA bafta. uite câteva canale de YouTube foarte drăguțe: ThestriveTofit, Kaur Beauty; Andreea Tooly ( sper ca am scris -o corect pe ultima ) Sper sa te inspire; :*

0 răspunsuri: