| Nemessys a întrebat:

Credeti ca studiile la facultati ar trebui sa fie gratis?

10 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Mi se pare foarte bine cum e acum, daca nu ai bani sa-ti permiti sa faci facultatea, te pui si inveti si esti la buget unde nu platesti, sunt suficiente locuri la buget. Facultatea nu-i ca liceul, e la un nivel extrem de ridicat si chiar nu e pentru oricine.

| darrio2007 a răspuns:

Da. Pentru genii.

| RAY a răspuns:

Nu,si asa de acolo iasa numa prosti si indioti, asta e adv, de la 16 ani la munca nu la facultate

| Plato a răspuns:

Nu sunt?

| Nemessys explică (pentru Plato):

Sunt doar pentru cei care intra cu medie mare

| Plato a răspuns (pentru Nemessys):

Mi se pare suficient si de bun-simt asa.

| suntserios a răspuns (pentru Nemessys):

Glumesti nu?
Sunt cateva zeci de mii de locuri bugetata la faculatile din Romania. Sunt mii de studenti care fac facultatila buget si au note de admitere sub 7. Despre ce vorbesti?

| Nemessys explică (pentru suntserios):

,,Sunt mii de studenti care fac facultatila buget si au note de admitere sub 7. " Asta chiar nu stiam. Ma gabdeam doar si la aia care nu au o situatie financiara foarte buna incat sa-si permita o facultate dar totusi au un vis. Viata de student este destul de scumpa.

| suntserios a răspuns (pentru Nemessys):

Nicidecum.

Anul trecut au fost peste 70.000 locuri finantate de stat la univeristatile din Romania. Adica 70.000 studenti care nu au pltit nici macar 1 leu pentru studii.

Daca nu e cazul sa stai in chirie, viata de student este chiar foarte ieftina. Si daca te chinui si inveti bine poti primi chiar si bursa, bursa din care iti poti plati caminul sa zicem.

Viata de student in Romania este chiar accesibila, mai ales daca o comparam cu tari in care un ciclul de studiu universitar poate trecece si de zeci de mii de euro.

La ASE in Bucursti anul trecut s-a intrat la buget si cu medii de 7 si ceva.

La politehnica se intra si cu note mai mici mai mult ca sigur.