| dyzzy22 a întrebat:

Cum credeti ca as putea sa-mi conving parinti ca pentru mine este mai importanta muzica decat ceea ce doresc a face ei in viata? .ast raspuns//multumesc!

Răspuns Câştigător
| alina_8976 a răspuns:

Si, convinge-i ca e viata ta, si chiar daca ei iti vor binele, tu tot ce vrei vei face, pentru ca iti vei asuma toate responsabilitatile. daca intr-adevar iti doresti asta.

5 răspunsuri:
kittyalexandra
| kittyalexandra a răspuns:

Poate esti inca inocenta, visatoare... crezi ca poti sa traiesti ca un star... vrei sa te faci cantareata... Cantareste posibilitatile... Ai sanse sa ajungi "sus"? Cat de departe esti dispusa sa mergi pentru asta? Eu zic sa-i asculti... E frumos sa visezi... dar uneori e mai bine sa ramai cu picioarele pe pamant.

Bula
| Bula a răspuns:

Nu le convinge! Demonstreaza-le ca ai talent deosebit!

| alina_8976 a răspuns:

Sunt eleva la liceul de muzica, Enescu. Cant de micuta, de la gradinita. iti spun sincer, este foarte greu. si, persoanele din jurul meu, toate care imi stiu viata, spun acelasi lucru "sacrificiul copilariei". si, de acum inainte sacrificiul multor lucruri, pentru ca, copilaria a cam trecut. dar, pe cat este de greu, pe atat este de frumos. daca ai de gand sa urmezi drumul asta, trebuie sa iei in serios munca, pentru ca altfel va fi timp pierdut degeaba. succes, si. daca ai nevoie sa stii ceva, te astepthappy

| andrei_5514 a răspuns:

Daca profesorii tai (nu doar unul) afirma ca poti deveni un succes, roaga-i sa te sustina (pune-i sa-i cheme pe parinti la scoala si sa le spuna de talentul tau). daca ei nu sunt convinsi... nu prea ai cum sa spui ca vei avea ce manca cand iti vei termina scoala... pentru ca doar faptul de a-ti placea ceva nu iti va tine de foame. caz in care, poti sa te pui pe invatat serios ceva ce iti sugereaza parintii, si in paralel sa te ocupi si de muzica

| grigorie a răspuns: