| lisapiscotel a întrebat:

Cum ii pot convinge pe părinții mei sa-mi cumpere un calculator?

4 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Spune-le ca ai nevoie, ca toata lumea are, ca sunt profesori care va trimite teme si proiecte pe mail sau ca trimit colegii temele si n-ai pe ce sa le descarci.

| siriusblack98 a răspuns:

Spune-le ca ai sansa sa inveti o meserie de viitor (programator ceva laughing ) sau ca poti sa faci bani de acasa de pe PC prin administrarea unui site, un video-blog etc.

| FaraNumePls a răspuns:

Mai întâi trebuie să te gândești dacă au bani. Dacă au.

atunci...

Incepe sa faci treabă prin casa laughing arată că ești util, învață puțin mai mult. Dacă e, pune un coleg ceva sa te laude de față cu părinții tăi laughing Dacă vrei poți strânge și tu niste bani că dacă vor spune părinții tăi că nu plătesc ei x lei atunci sari tu și spui pai am și eu banii ăștia. Poate te ajută smug

| samuelrockwer a răspuns:

Buna! Le poti spune ca o sa-ti trebuiasca la scoala, ca o sa ai mult de lucru la calculator ca de exemplu in "word" cum toti prietenii tai sa aiba calculator si tu nu, ei o sa se gindesca la tine cum e toti sa aiba si tu nu, daca te iubesc si poate nu prea au bani, eu de unde sa stiu zic si eu asa, poate o sa-ti ea unul cit de eftin. Tu spune-le doar ca o sa ai nevoie de un calculator pentru scoala si treburi necesre.

Întrebări similare