| scump3tea a întrebat:

Cum sa o fac pe mama sa fie de acord sa ma mut in alt liceu? M-am saturat pentru ca mama e profesoara in acelasi liceu cu mine, si toti profii ma tachineaza.Ma satur se iau de mine, ca daca sint fiica de profa nu trebuie sa ma rid sa ma distrez.Nustiu ce sa ii mai spun sa fie de acord, funda pentru sfatul care m-ar ajuta in totalitate.Nu mai pot

6 răspunsuri:
| Graphee a răspuns:

Buna scump3tea,
Exista unii oameni care se bucura ca au parinti care sunt profesori. Dar vad ca in cazul tau e total diferit. Incearca sa ii spui de un liceu bun, care sa ii fie si ei totusi pe plac. Spune-i ca acolo sunt materii mai frumoase, colegi mai buni, etc. Incearca sa o faci sa inteleaga. Spune-i ca acolo este mai greu, dar totusi mai frumos. Sper sa reusesti.

Bafta.
Si sa imi spui cum a mers.

| Lucinca a răspuns:

Daca nu vrei sa stai la liceul ala ca este acolo mama ta. corect ar trebui sa-i spui ce simti dar cum sunt mamele in zillele noastreeee hahaaa nu te lasa nici dea draq sa pleci si mai rau o sa patesti cu colegi. nu stiu cred ca ar trebui sa nu asculti de colegi aia idioti. ei doar se oftica ca nu au un parinte acolo. zic asta doar ca sa te necajeasca. saraci oameni ii roade invidia. offf cei cu lumea asta

| alinbrd a răspuns:

Fato,cea mai buna metoda ar fi sa faci si mai rau.Am avut si eu unu in liceu, si facea numai galagie la ore, si pana la urma l-au mutat disciplinar.Nici diriga nu-l mai suportalaughing. Bine acum daca tu esti fata desteapta eu nu te sfatuiesc la rau.Iti zic eu ca daca vrei sa vorbesti cu maicata nu o sa faca mare lucru, o sa incerce sa te impace cu ideea.Si probabil de asemenea mama ta are mici altercatii cu ceilalti profesori de aia te tachineaza. Oricum crede-ma ca nu-i usor sa te muti la alt liceu.

| didiDia a răspuns: