| catalinmobil a întrebat:

Cum vand pe okazii? adica cum trimit produsul prin curiere si cat m-ar costa (prin posta romana) si daca de exemplu vreau sa vand ceva pe okazii ma va costa ceva? adica va trebui ca eu sa dau ceva bani? pe tranzactie? iar daca trimit prin curier produsul pe mine nu ma va costa nimic? va plati cel care cumpara produsul? cine imi raspunde si ma informeaza complet are de la mine FUNADA mare cat capul lui! laughing)))))))))

Răspuns Câştigător
| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

Okazii.ro reprezinta o platforma de tranzactionare online care va permite comercializarea produselor detinute. Pentru a vinde pe site-ul Okazii.ro este necesar sa detineti un cont de utilizator. El poate fi creat accesand link-ul urmator: http://www.okazii.ro/cont/creare/.

Dupa activarea contului creat pe site, produsul poate fi pus in vanzare din contul de utilizator, sectiunea "Activitate>Pune in vanzare". Anuntul poate fi inclus in categoria Standard, Instant, Mokazie. Mai multe detalii puteti afla accesand link-ul: http://ajutor.okazii.ro/vanzare/punerea-in-vanzare.

Pentru a va asigura de corectitudinea modului de introducere a unui produs pe site, va rugam sa consultati regulamentul site-ului in ceea ce priveste activitatea vanzatorului pe site: http://ajutor.okazii.ro/vanzare/reguli-pentru-vanzatori.

Primele 100 de listari de anunturi sunt gratuite, apoi se va aplica o taxa de 0.01 euro/listare. De asemenea, pentru tranzactiile incheiate cu succes (vanzarea efectiva a produsului), se percepe un comision de 2.8% din valoarea produsului comercializat. In cazul anunturilor de vanzare Autoturisme, se aplica o taxa de listare a produsului de 4.99 euro (aceasta include un pachet de promovari atat pe site-ul nostru cat si pe alte site-uri partenere), fara a se percepe comision la incheierea tranzactiei.

In momentul in care un produs este vandut prin intermediul site-ului Okazii.ro, cei doi participanti la tranzactie primesc in mod automat un mesaj pe adresa de mail asociata comenzii sau contului detinut. Astfel, informatiile de contact sunt transmise catre ambii utilizatori, urmand ca acestia sa ia legatura si sa incheie vanzarea in realitate.

De asemenea, datele de contact ale cumparatorului, precum si detaliile tranzactiei, pot fi vizualizate in contul dumneavoastra, sectiunea "Activitate", subsectiunea "Comenzi".

Pentru a va asigura de primirea sumei aferente pretului, este necesar sa trimiteti coletul in regim ramburs. Astfel, pentru a primi coletul, cumparatorul trebuie sa achite contravaloarea acestuia.

Importanta este si verificarea, in momentul punerii in vanzare pe site, atat a modalitatilor de livrare cu costurile aferente, cat si a modalitatilor de plata. Trebuie sa va asigurati ca potentialii cumparatori sunt informati de faptul ca plata produsului se va face in momentul primirii coletului.

In cazul in care aveti nelamuriri in ceea ce priveste activitatea in cadrul contului pe care il detineti, serviciul de Asistenta Clientii Okazii.ro va sta la dispozitie pe adresa de mail suport@okazii.ro sau la numarul de telefon 0374652944 de luni pana sambata intre orele 9:00-21:00.

O zi placuta,
Okazii.ro