Bravo, felicitari! Acum iti trebuie practica (cu cineva pe scaunul din dreapta) in trafic.
Oglinda din dreapta sa fie cu o palma in spatele bordurii aprox, acolo opresti initial apoi mergi in fata cate putin pana esti 100% sigur ca nu vine nimic si te bagi, cam de 2-3 ori opresti daca n-ai vizibilitate suficienta din prima
Nu am inteles nimic din ce ai scris dar esentialul este ca atunci cand ai indicatorul oprire (STOP) te opresti, punct. Evident vei fi intr-un punct cu vizibilitate maxima, pentru ca in caz contrar nu vei putea sa faci nimic, respectiv, sa acorzi prioritate celor ce circula pe drumul principal. Cum vezi daca nu esti intr-un punct de maxima vizibilitate. Daca drumul principal e liber si nu exista alte pericole, continui deplasarea.
Opresti in punctul in care ai vizibilitate maxima. Da' sa opresti!
Nu cum a zis Nietzsche. Adică e incomplet.
Poți să-l depășești, dar maxim până la capătul bordurii, dacă ai trecut de el, practic ai intrat în intersecție.
Să nu oprești la stop unde n-ai vizibilitate și după să te asiguri din mers că pici imediat așa, roțile le oprești în locul cu vizibilitate maximă fără a depăși bordura.