Deşi denotă iniţial o bicicletă BMX Racing destinat, termenul de "bicicleta BMX" este acum folosit pentru a cuprinde biciclete de curse, precum si cele utilizate pentru murdărie, vert, parc, stradă, Flatland BMX freestyle şi discipline de BMX. Cadre BMX sunt realizate din diferite tipuri de oţel, şi (în mare parte în categoria de curse) din aluminiu. Mai ieftin, biciclete low end sunt de obicei făcute din oţel. Biciclete mijlocul gama sunt cea mai mare parte chromoly sau oţel de înaltă tensiune, deşi acesta din urmă este considerabil mai mare cu privire la putere. De înaltă performanţă biciclete BMX folosi uşor chromoly 4130, sau generarea 3 chromoly.
Introducerea şi popularitate pe scară largă a hub-ul casetei a fost inaugurat în utilizarea de transmisie mai mici pe biciclete BMX. În loc de vechi 44/16 angrenare găsite pe aproape toate bicicletele mai mari BMX, biciclete noi, utilizaţi transmisie, cum ar fi 36/13, 33/12, 30/11, 28/10, 25/9, 23/8, şi chiar 22 / 8, toate care au raporturi similare de transmisie de aproape 2.8:1. Avantajele de hub-uri mai mici de angrenare sunt mai uşoare, şi mai mult atunci când clearance-ul de slefuire. Hub-ul casetei este tot, dar cale de dispariţie din cauza mai multor factori. Cele mai mici roţile libere, care pot fi realizate este cu 13 dinti, care este mai mare decât cele mai multe prefera piloti. De asemenea, ele sunt mai puţin consistente decât hub-urile de casete, şi sări în sus sau gem mult mai frecvent.
Freestyle rider efectuarea unui salt pe bază de cascadorie
Pe cele mai multe biciclete freestyle, street & Park BMX, roţile au 36 spite, cu piloti mai agresive, utilizând roţi de 48 de spite, din cauza puterea suplimentar acordat acestora. Roţi de biciclete de curse sunt, de asemenea, de obicei, 36 spite, dar roţi pentru cele mai mici zburatori (uneori ca tineri ca de trei ani), poate fi construit cu 18 sau 28 de spite.
Roţi de biciclete BMX Racing variază în dimensiune, de la 16 "la 26" (cu 20 "fiind cele mai populare).
Dirt jumping si biciclete freestyle dimensiuni roţi includ 16 "şi 18" pentru tineri piloti, mai mici, 20 "pentru majoritatea celorlalte calareti, şi câteva companii, inclusiv Haro şi duminică, oferă 24 de biciclete" pentru rideri de freestyle mai înalte sau mai în vârstă care se simt inghesuite la un standard 20 "BMX biciclete.
Istorie
BMX a început la începutul anilor 1970 atunci când copiii au început curse de biciclete pe urmele lor, murdărie, în sudul Californiei, inspirându-se din superstaruri motocross de timp. Dimensiunea şi disponibilitatea de Schwinn Sting Ray-a făcut biciclete naturală de alegere, deoarece acestea au fost uşor de personalizat pentru o mai bună manevrabilitate şi performanţă. BMX Racing a fost un fenomen de mijlocul anilor 1970. Copiii au fost motocicletele de curse standard de drumuri off-road, în jurul valorii de scop-a construit piese din California. 1972 de curse de motociclete documentar "în orice duminică", în general, este creditat cu inspirat mişcarea la nivel naţional în Statele Unite; scena de deschidere prezinta copiii de echitatie lor de pisici de mare Schwinn off-road. De la mijlocul deceniului sportul atins masa critică, şi producătorii au început crearea de biciclete destinate special pentru sport.
George E. Esser a fondat Liga Naţională biciclete, ca o organizaţie non-profit bicicleta organizaţie de motocross de sancţionare în 1974. Înainte de a configura NBL, George şi soţia sa, Maria, a promovat curse de motociclete cu AMA (American Motocross Association), iar prin intermediul lor "Motociclete Liga Naţională," sau NML. Cei doi fii, Greg Bryan, şi a concurat motociclete, dar, de asemenea, sa bucurat de călărie şi curse BMX cu prietenii lor. Acesta a fost interesul fiii lor, şi lipsa de o prezenţă de Est, prin biciclete, Asociaţia Naţională (NBA, la momentul singurul organism de sancţionare a BMX Racing), care a determinat George pentru a începe NBL, în Florida.
Până în 1977, American biciclete Association (ABA), a fost organizat ca un organism naţional de sancţionare pentru sport în creştere. În aprilie 1981, Federaţia Internaţională BMX a fost fondată, şi lor primele campionate mondiale au avut loc în 1982. Din ianuarie 1993 BMX a fost integrat în ciclist Uniunea Internationala (UCI).
BMX Freestyle (care, astăzi, cuprinde Dirt, Vert, Park, strada şi discipline cîmpie), a fost creat de către concurenţi, care se bucurau impinge limitele stilistice a ceea ce ar putea face pe bicicletele lor. Haro Bikes fondatorul Bob Haro este popular cunoscut sub numele de "Tatăl de Freestyle."
BMX Freestyle este acum unul dintre evenimentele de la discontinue anuale de vară X Games Extreme Sports concurenţei şi gem curte Etnies, a avut loc în mare măsură pe ambele coaste ale Statelor Unite. Popularitatea de sport a crescut datorită usurinta sa relativă şi disponibilitatea de locuri de călărie. La jocuri, letona Māris Štrombergs şi Anne-Caroline Chausson din Franţa s-au încoronat campioni primele Olimpice de la barbati si BMX Racing pentru femei, respectiv.
Unii piloti BMX merg pe bicicleta alte sporturi, cum ar fi, cum ar fi olimpic australian Jared Graves, fostul "copil de aur", Eric Carter, şi de tineret BMX Racer Gwin Aaron. În schimb, maşine de Mountain Bike trece, uneori, pe la Racing BMX, cum ar fi 2008 de Bronz Medallist Kintner olimpic Jill a SUA.
anonim_4396 întreabă: