Pentru ca,in zilele noastre,societatea te constrange sa arati intr-un anumit fel,sa te imbraci intr-un anumit fel,sa asculti o anumita muzica iar daca refuzi sa faci aceste lucruri esti privit/a ca un ciudat/a,ca o persoana care nu se poate alatura grupului,pentru ca nu este ca cei din grup.
Asta este efectul de turma! Da,se poarta blondele siliconate,cu par intins perfect si buze groase si roz.Da intr`adevar,in ziua de astazi ca sa fii cool,trebuie sa fii ca toti ceilalti si trebuie sa iti bati joc de cei care nu sunt ca tine.Daca ai reusit asta,te felicit.Faci parte din turma,acum!
Fiecare om are farmecul si frumusetea lui . Poate unu` nu are bani destui sa se imbrace de la renumitul magazin 'Zara' dar poate acei bani sunt dati pe medicamentele pentru parintii sai bolnavi. Poate acei bani, sunt investit in renovarea casei.
Si atunci ce trebuie sa facem? Sa aratam cu degetul? Sa ne intalnim cu acesti oameni pe strada si sa susotim intre noi "Ce haine urata are ala, ce stil demodat!"
Fiecare om TREBUIE sa fie diferit.Altfel,am fi ca niste roboti. Unul sa fie inteligent,altul sa fie mai prost dar,in schimb,sa se priceapa la muncile fizice,unu` sa se priceapa la substante,etc.
P.S:Nu pot sa zic despre mine ca sunt cea mai populara fata din scoala sau din clasa dar nu pot nici sa zic ca sunt fraiera din prima banca pe care toti o iau la misto .Nu.
Cu timpul, am incercat (si am reusit desi aveam unele frustrari!) sa fiu eu insumi, cu bune si cu rele.Nu vreau sa fac parte din turma.
P.S PENTRU TINE:Niciodata sa nu iti bati joc de oamenii 'diferiti' oricat de ciudati ti-ar parea pentru ca va veni o zi in care si ceilalti te vor batjocori pe tine .
Mult succes mai departe in viata ! Sper sa iti mai aduci aminte din cand in cand de vorbele mele.Te pup :*.
Probabil pentru-ca majoritatea incearca sa iti gaseasca slabiciuni, daca nu ai, iti creaza.Fiind o lupta pentru putere si dominare, lupta intretinuta de rasisti.salut