| nobody_9468 a întrebat:

Fratilor cum sa va explic eu voua...eu in ultimul timp n'am mai invatat asa de bine si nu's asa qminte cum crede tata insa nu regret nimic din viata mea, dar cand vorbesc cu' tata despre viata si bla bla bla ma simt foarte vinovata fiindca el are incredere in mine in anumite privinte si mi'e teama sa nu-l dezamagesc.de mama nu'mi pasa si nici de restul lumii, singurele persoane de care imi este teama sa le dezamgesc sunt:tata, invatatoarea de la gradinita(am tinut legatura cu' ea) si bunicul meu care e decedat(D-zeu sa'l ierte). vi se intampla sa va simtiti la fel ca mine?

Răspuns Câştigător
| andalu a răspuns:

Scumpa notele nu sunt prea relevante.parerea mea este ca nu-i nimic plictistor in a invata lucruri noi extrascolare sau a-ti canaliza atentia asupra unei materii care iti place mult. whatever. tu stii mai bine ce este sau nu plictistor. dar sincer.gasesti ceva care sa te scoata din cotidian intr-un fum de tigara? happy
Ce ma amuza este ca refugiul asta mi l-am gasit si eu cand eram in clasa a 7-ahappy Din fericire m-am convins repede ca nu e ok ce fac.singura, pentru ca parintii mei desi ma iubesc enorm nu au fost asa apropiati de mine in vremea aceea.(cand chiar aveam nevoie de un sfat bun.)
Ce sa zic.sunt impotriva fumatului.preferam sa fi fost varianta cu sexul, aia macar nu dauneaza (sau in cele mai multe cazuri nu dauneaza)hee hee si nu cred, chiar nu cred ca fumatul poate fi asa o mare distractie.crezi ca e mai ok asta decat sa mergi la un suc cu amicii si prietenele tale, sa glumiti si sa va distarti jucand carti sau spunand bancuri?!
E f bine ca esti ambitioasa, e f bine ca iti doresti sa ai o situatie materiala buna insa in primul rand trebuie sa fie pasiunea.pentru orice domeniu pe care ti l-ai alege.
Sunt f de acord cu ananonymousgirl in ceea ce priveste ultima fraza, si eu cred ca ai un potential extraordinar!
pupikei

8 răspunsuri:
| anaid a răspuns: