| cobra221 a întrebat:

Hei. Salut TPU! Sunt elev in clasa a 9-a la stiinte ale naturii. Am ajuns aici pentru ca nu am prins loc la mate-info. Nu mai vreau sa ma mut de pe profil, nu prea imi mai pasa acum.

Imi place informatica, adica pana acum ma vedeam lucrand in domeniul asta, dar acum ma gandesc ca nu o sa imi faca prea bine la sanatate tinand cont ca pana la varsta de 15 ani mi-am petrecut destul timp (cam prea mult) la calculator, nu stiu daca vreau sa ajung sa imi cada parul de la 8 ore pe zi si concentrare multa in programare si asa mai departe.
Ma pasioneaza engleza, fotografia, cartile, chestii de genul, nu prea ma impac cu matematica, fizica, etc, chiar daca sunt pe profil, adica imi plac, dar mi se par lucruri la care trebuie sa muncesti si nu te simti lejer, trebuie depusa munca.

Acum, as vrea sa ma ajutati, ce cariera sa aleg, ce facultate sa urmez, sa o fac in strainatate? Sunt total impotriva idei de a urma sistemul si de a ajunge sa muncesc ceva ce nu imi place, un numar imens de ore pe zi. Dupa mine as lucra ca freelancer, deja o fac, dar nu e ceva sigur, iti trebuie proiecte constant ca sa ajungi la un venit constant lunar. De asta spun ca as vrea sa am un job stabil, sa imi placa ce fac, doar ca nu stiu exact ce sa urmez. Cum am mai spus, ma incanta ideea cu informatica, doar ca nu stiu daca as fi fericit sa o fac odata ce ma vad acolo, sa imi pierd 8 ore sa rup o tastatura in C++ sau mai stiu eu, oricum am probleme cu vederea.

Nu vreau sa spun ca as vrea sa frec menta si sa am venit, asta ar vrea oricine, vreau sa muncesc tare si sa ajung undeva, doar ca nu stiu sigur in ce domeniu sa fac asta, ca daca ar fi usor mi-as cumpara un DSLR si as fi fotograf, sau as scrie carti. Si pot face asta, dar mai intai as vrea sa termin o facultate (preferabil in strainatate) care sa imi deschida cat mai multe drumuri.