| Doinitzzza a întrebat:

Hei! Sunt in consiliul elevilor. Ce tema de discutia as putea aborda Funda si MULTUmesc!?

3 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Păi de ce vrei să abordezi ceva, numai de dragul de a vorbi discuții? Dacă nu vrei nimic, taci.
Acum văd că erai elevă în 2014.

| Clasic7123 a răspuns (pentru sadrian46):

Stiu ca e off topic, dar dvstra chiar stiti multe, sa presupunem ca exista 5 dimensiuni, o fiinta din a 5-a dimensiuni ar fi putut crea universul nostru? sau sa faca ceva anume sa ia legatura cu noi? sa faca ceva in mediul nostru? dar aici cam ajungem la ipoteza divinitatii cam tot acolo, deci ce spuneti? ca nu prea inteleg care-i faza cu dimensiunile si oricum si noi cu mult munca de autocontrol putem ajunge la miscam obiecte si telepatie deci ce putem fi considerati fiinte din alte dimensiuni asa sau ce?

| sadrian46 a răspuns (pentru Clasic7123):

Știu multe pentru că am avut și mai am încă o sete imensă de cunoaștere. Să facem un scenariu. O caracatiță în mediul ei marin are conșțiiință de sine? Eu presupun că da. Cum vede, percepe și intepretează ea lumea? Ce ar face dacă ar afla și ar înțelege ceva despre lumea noastră a oamenilor? Probabil ar trage concluzia că noi trăim în altă dimensiune a realității. Dar noi, cum înțelegem, percepem și interpretăm lumea? Mai întâi prin simțuri. Apoi pe baza lor concepem modele tot mai complicate și mai abstracte.
Comparăm aceste modele cu lumea și apoi, dacă modelul nostru potrivește cu lumea exterioară nouă, astfel încât ne putem mișca, trăi și supraviețui în ea ( la fel procedează și caracatița), spunem că realitatea este așa cum gândim noi, uitând că este doar un model creat de noi. Ce știm acum, noi din cultura vestică, este un model de mare probabilitate ( orice știință este o opinie, o părere) este că universul în care trăim a apărut dintr-o singularitate.
----
Dar deodat-un punct se mişcă. cel întâi şi singur. Iată-l
Cum din chaos face mumă, iară el devine Tatăl!