| alexandraad a întrebat:

Am 19 ani și dintotdeauna am avut probleme cu pusul in greutate. Efectiv nu reușesc deloc sa ma îngraș. Ce pot face sa pun și eu 10-15 kg? Nu mănânc foarte mult, dar am un program mai nasol.
Ce părere aveți de prafurile proteice, gainere? Chiar nu prea pot sa fac schimbări in alimentație și asta cred ca ar fi singura varianta. Nu prea am timp sa ma concentrez pe un program regulat.
Practic as vrea sa iau carbohidrații și proteinele necesare din exterior. A da, și fără sala.
help!

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Fără mese principale pe care să le respecți in fiecare zi si un program de somn odihnitor ai șanse mici să reușești.

| AshesToAshes a răspuns:

Tot ce voi spune este speculație, nu sunt un medic nutriționist.
Părerea mea este că ar fi preferabil să depui un efort și să îți schimbi alimentația. Nu numai că ar fi mai sustenabil (nu poți să iei prafuri proteice / gainere tot restul vieții) dar ar fi și mai sănătos din moment ce ai primi un aport variat și îmbelșugat de vitamine și minerale din mâncare *adevărată*. Caută pe google un calculator pentru aportul energetic (recomand https://www.calculator.net/calorie-calculator.html) și vezi de câte calorii ai nevoie să îți menții greutatea curentă. Îți recomand să mărești acest aport cu ~300kcal și să faci sport! Sportul este lucrul care va decide CUM se vor pune kilogramele în plus. Vrei să fii comodă și să pui 15kg de grăsime pură și să te transformi într-o saltea cu apă SAU să obții un corp tonifiat, cu ""forme""? Poți pentru început să faci exerciții cu greutatea corporală care nu necesită să părăsești casa (flotări, genoflexiuni, chiar și pull-ups dacă poți) și să ai parte de exerciții cardiovasculare (bicicletă, alergat, jogging).