| didi12 a întrebat:

Am activata o extraoptiune de mult timp.Ei bine,azi cand am vrut sa trimit un mesaj, am primit mesaj de la Vodafone care suna cam asa:"Creditul existent este insuficient pentru a trimite mesajul". Faza e ca nu pot nici sa sun.Care e problema, dat fiind faptul ca extraoptiunea nu a expirat(am activat-o acum cateva zile)?

2 răspunsuri:
| LeonardoDiCapra a răspuns:

Nu prea inteleg la ce te referi? Ai activato de mult timp, dar de cateza zile ti-ai reincarcat?
Cum probabil sti, o extraoptiune nu are o valabilitate mare, ci doar 12 luni.Asadar daca ai extraoptiunea activata de 1 an, sa stii ca ea nu se mai reactiveaza automat, ci trebuie sa o inlocuiesti.
Pentru mai multe detalii poti suna la *222 si urmeaza acei pasi ai robotului, care te vor ghida pana la urma la un operator.acela este in masura sa-ti raspunda cel mai bine, nu eu.
Sper ca te-am ajutat cat de cat.
Succes!

| dragos9234 a răspuns:

Suna la cei de la Vodafone.
ei sunt singurii care iti pot spune cu exactitae ce problema ai.