Eu da am intrat in vacanta! am incheiat cls 5 si sincer de premiu...
Am sa fiu corecta si nu nu am luat nici un premiu! de ce? nu stiu pur si simplu sunt elevi cu note mai mari ca ale mele gen TOCILARI care au pe linie 10 care habar-nu au ce ii ala net, sau distractie sau muzica sau mai stiu eu ce! Nu ma refer la toti cei care invata EVIDENT ca de exemplu TU chiar daca se pare ca ai note maroace te cunosc si stii ce ii ala net etc zic eu
Din cls a6 o sa ma straduiesc sa iau si acolo o mentiune
Oricum bravo pentru premiul tau!
Stiu, nu merit funda dar cel putin am fost sincera! da slava Domnului ca am intrat in vacanta HALELUIA! iar media mea generala de anul asta a fost 8, 70!
Buna:* Vineri am terminat si eu cls. 5 si am luat mentiunea 2. tu ai luat ceva? Imi dai funda?
Da eu am luat premiu special mai mare decat locul 1 sunt super incantata
Ai fost incera asta este cel mai important si multumesc hai ca am un 9 sincer doar UNUL nu e din cauza unui test e de la altceva si e cu + ma rog nu respect un program ca prosti aia care au viata ca o poezie care se cam repeta aceleasi cuvinte eu prima oara fac ce am de facut la mate, rom etc. ce teme am dupa aceea tot timpul din lume fac ce vreau chiar am mers si la brasov (a fost tare cafeaua de acolo e chiar buna) si in sinaia si la Ploiesti am timp chiar si pentru un club party mai ale petreceri acasa la prietena mea(si la altele...) apropo ai vazut filmul prada animalelor a fost tare
Mersi de fundita! Ooo bravo daca ai doar un singur 9! Nu nu am vazut filmul prada animalelor da o sa ma uit! daa sunt unii care si daca au terminat temele sau de invatat continua sa faca acelasi lucru! OMG! Faina poza de profil! ii Draculaura nu? Din Monster High parca asa-i? e faina!
Da ai dreptate am fost la munte si era un semnal foarte prost la internet
Poi m-am dus la Editare profil si acolo zice ceva de genul:''Nume de utilizator''apoi l-am sters si am bagat asta!