Nu mai da inca o data comanda. Daca in prima campanie nu era pe stoc neaparat trebuia sa fie in a doua, hai, sa zicem, cel mult in a treia. Vorbeste cu reprezentantul despre problema ta si pune-l sa-ti dea numarul coordonatorului lui pentru a vorbi cu el despre ce ti s-a intamplat. Nu trebuie tu sa vorbesti cu el, las-o pe mama ta sa vorbeasca sau pe cineva mai mare. Daca nici cu coordonatorulu nu poti face "treaba" suna la Protectia Consumatorului ( 0219551 -->> acesta este numarul ) si fa o reclamatie. Nu te grabi insa sa faci reclamatia, totusi, mai incearca sa astepti produsul pana in urmatoarea campanie iar daca nici acolo nu "apare" treci sa "fapte". Sper ca te-am putut ajuta. Aici este site-ul unde poti citi mai multe http://www.anpc.gov.ro/. Haikei? -->> Funda? :]
Nu Cum zile cu frumosu la protectia consumatorului sau al clietului ca ai comandat un produs si nu a venit Cat timp Si ce produs Intri pe net si scrii numar protectia consumatorului