1.Te roooog,din suflet,stiu sunt un necunoscut,bla,bla,bla, dar nu o face, nici eu nu am note foarte bune, iti pun adevarul, am ramas la Matematica in a 6-a pe vara(dupa ce in clasa a 5-a am avut media 7 generala, si atunci in a 6-a au divortat parintii mei la fel ca la tine, si probabil asta a fost in mare parte cauza), si eu am vrut sa ma sinucid, si am trecut, si eu ma gandeam la chestiile astea cu sinuciderea ..si eu in secunda asta chiar vreau sa fac chestiile astea..., te rog nu o fa, te implor, te rooog
2.Nu baga nici un profesor in seama ce spune, lasa-l sa vorbeasca cat o vrea, tu vorbeste-i frumos in continuare
3.Mergi la profesori si... incearca sa le explici situatia(daca poti),daca nu, inveti foarte putin, nu cred ca sunt profesori asa retardati sa te lase pe vara, si pe mine cand m-a lasat profesoara mea, in a 6-a (eu sunt a 8-a), nu am injurat-o,stiam ca e vina mea ca nu am invatat,dar ea m-a lasat (alaturi de multi altii),ca sa-mi dea o "lectie",sa invat, pe anul viitor, eu n-am invatat absolut nimic pentru corigenta, m-a trecut..., si n-am "mituit-o".
4.Te pup, sper sa nu faci ceva necugetat, iti urez doar bine mai departe
Ai dreptate... adevarul e ca am scris asta in speranta de a gasi cate un om care deja a trecut prin asta si a reusit sa-si revina. Ma ajuta foarte mult sa vad oameni pozitivi dar gandurile mi-au ramas si nu stiu cum am sa ma scot pentru ca toata lumea crede ca eu pur si simplu nu-mi dau interesul apoi ma acuza... Sunt la scoala de muzica momentan si am ramas corigenta la 2 din materiile care apartin de profil: teorie si cor; si la 2 care apartin culturii generale : matematica ( la care m-a ascultat si cred ca ma trece) si fizica care nu m-a ascultat si mi-e foarte frica de lunea viitoare cand o va face. simplu.
Iar eu vreau sa plec de la scoala de muzica(am uitat sa mentionez)
Pai tu esti in gimnaziu acum, nu? Dupa ce dai examenele, alea, alea poti sa te duci la ce fel de liceu vrei tu