| Cynthia13 a întrebat:

am mare nevoie de ajutor! Am de facut o scrisoare la franceza.In aceasta scrisoare trebuie sa ii povestesc prietenei mele cele mai bune Theo ce am facut in vacanta petrecuta la bunicii mei are stau la mare.Trebuie sa-i povestesc despre aventurile si sentimentele mele.Scrisoarea trebuie sa aiba 60 de cuvinte.Va rog mult sa ma ajutati! Funda!:X big grin happy P. S:In aceasta scrisoare numele meu trebuie sa fie Marie si prietena Theo.

Răspuns Câştigător
| isauranick a răspuns:

Salut! ti-am facut o scrisoare pui tu data mon cher imi Théo... comment allez-vous? J'espère que vous allez bien! Je suis rafraîchi après ce merveilleux séjour passé à mes grands-parents à Costinesti mer. Il a été un enfer de plaisir de vacances que si'ai été à la plage où si'avais des amis avec des filles de Iasi et Cluj, et si'ai aidé à sa grand-mère dans les tâches ménagères... Au lieu de cela si'ai raté maman et papa plus, de vacances bientôt et besoin de temps pour revenir à la maison et aller à l'école. avec votre meilleure amie Marie! sper ca te-am putut ajuta si sa iti fie de folos!