In primul rand ar fi bine sa le spui părinților, iar ei vor rezolva probleme (în mare parte). Tu ar trebui sa îți vezi de ale tale și nu le baga în seama jignirile și reproșurile, focuseazate sa fi cea mai bună sau măcar sa ei note mai mari, cel mai important e sa ai încredere în tine... Și dacă nu încetează du-te la director.
Buna!
Hai sa stam de vorba. Vrem sa te ajutam.
Poti primi ajutor specializat in mod gratuit.
Asociatia Telefonul Copilului poate fi partenerul tau de discutii sau poate fi prietenul tau atunci cand te confrunti cu o problema. Confidentialitatea este cuvantul cheie in relatia ta cu serviciul Telefonul Copilului, oferit de organizatia noastra.
Apelul catre 116 111 este gratuit din retelele Telekom, de luni pana duminica, in intervalul orar 08.00 – 00.00. Mai multe poti afla si la: http://www.116111.ro/intrebari-frecvente
Pentru ca problemele cu care te confrunti reprezinta subiecte delicate si te-ai putea simti in largul tau mai degraba in mediul online, te indrumam sa ne transmiti mesajul tau la telefonulcopilului@telefonulcopilului.ro
Acum poti primi consiliere gratuita si direct de pe telefonul mobil, descarcand aplicatia noastra http://www.116111.ro/descarca-aplicatia
Asteptam sa te ajutam!
Poți să vorbești cu dirigintele. Îi spui cine te deranjează, cu ce și de când. Dacă zici că tu ei note mici, e vina ta. Trebuie să te concentrezi și să-i ignori când vorbesc cu tine sau de tine.