| DeeaBulynutza a întrebat:

in toamna asta o sa fiu boboaca la liceu. De abia astept sa vad cum o sa fie, dar am unele nelamuriri, sau mai degraba temeri.
Cum e in prima zi de liceu?
E usor sa te acomodezi intr-un colectiv nou (tin sa mentionez ca sunt o fire prietenoasa, desi, putin timida la inceput)
Cum e la balul bobocilor?
Cum sunt profesorii in primul an? Te bombardeaza cu teste sau cum sunt?
Ultima intrebare e mai mult adresata fetelor, sar poate raapunde oricine. Cat de greu e sa ajungi printre cele tari in clasa si sa fi cu baieti draguti?!?
Oau cat am scris! Hey, pupici tuturor si sa stiti ca cel mai bun ia FUNDITA! Multumesc anticipat!

P.S. De vina sunt emotiile! big grin

4 răspunsuri:
| LSMM a răspuns:

Prima zi de liceu e asemenea unei prime zile obișnuite de la începutul fiecărei clase gimnaziale, doar că nu o să cunoști pe nimeni și va trebui să fii atentă când dirigintele/diriginta îți strigă numele, ca să te duci în clasă.
Toată lumea e interesată să facă cunoștință cu toată lumea, deci nu-ți va fi greu dacă ești timidă, te vor băga alții în seamă dacă tu nu îndrăznești.
La balul bobocilor e ca la banchet, doar că nu-I cunoști pe toți de 8 ani, ci doar de câteva luni. Din câte știu, nu ai cine știe ce beneficii dacă participi la miss, eventual unii cârcotași te va considera o fată care e doar frumoasă, fițoasă și atât. Nu vei impresiona niciun profesor, fii fără grijă.
Profesorii nu bombardează cu teste, n-ar avea de ce. Oricum e materie nouă, deci va fi exact ca atunci când înveți ceva nou în clasele generale.
Ultima întrebare e stupidă, după părerea mea. N-ar trebui să mergi la liceu doar pentru agățat "băieți drăguți", nu ăsta-i scopul. Dacă înveți foarte bine, ajungi una dintre cele mai tari din clasă și te vor băga în seamă și fete, și băieți de pe la alte clase. Dacă vrei să fii fata care chiulește de la ore, ia note proaste și schimbă băieții ca pe șosete, n-ai decât, tine minte că măcar nu vei fi singura.
Baftă!

| Ionutzz123 a răspuns: