| tennyteen a întrebat:

Pot deveni reprezentant Avon daca am doar 12 ani? Si daca da pls explicati-mi cum, ce trebuie sa fac, pls dati-mi toate detaliile. Fundita la cel mai bun raspuns :*

2 răspunsuri:
| izab3llaa a răspuns:

Buna! Daca doresti sa fi reprezentant avon te pot ajuta! Nu trebuie sa fi neaparat majora pentru a fi reprezentant avon, dar trebui sa te inscrii cu datele unei persoane majore. De ex. mama ta, tatal tau, sora ta, o prietena mai mare etc. Daca doresti sa te inscrii te pot ajuta deoarece eu inscriu reprezentanti avon. E foarte simplu, Doar trebuie sa imi dai datele persoanei cu care doresti sa te inscrii, eu iti voi trimite cateva brosuri, iar pana se termina campania trebuie sa pui o comanda de minim 120 de ron. Daca reusesti sa faci comanda minima esti inscrisa ca reprezentanta, si in plus o sa primesti niste cadouri pentru tine si discount ( adica o sa platesti factura mai putin iar restul banilor iti vor ramane tie ) Daca doresti sa incerci putem discuta pe mess, poti sa imi lasi un id.

| purplepumpkin a răspuns:

Buna! Eu sunt coordonator Avon si te pot ajuta! Poti deveni reprezentant Avon chiar daca ai 12 ani, pur si simplu te vei inscrie pe numele unei persoane majore (de exemplu mama, o matusa, sora, etc.) Trebuie doar sa completezi un chestionar si sa faci o copie de buletin a persoanei pe numele careia te inscrii. Apoi vei primi un numar de reprezentant, eu iti voi face cont pe site, de unde vei da comenzile. Te ajut cu placere! Da-mi un e-mail la avon.delia@yahoo.com