Incearca sa urmezi urmatorii pasi :
1. Brandul din spatele blogului. Blogul tau trebuie sa aiba un purtator, un brand. Iar acel brand trebuie sa fie numele tau. Atunci cand citesti un blog iti pui problema cine este persoana care scrie, cu ce se ocupa. Curiozitatea este de natura umana, iar ea trebuie satisfacuta. Cititorii se vor intreba: de ce este placuta aceasta persoana, pe langa informatia pe care o ofera. Pe scurt: prin ce atrage autorul blogului?
2. Un blog bun este produsul urmatoarelor insiruiri de cuvinte: „Atentie, timp, interes". Un blog interesant spune o poveste, iar tu esti curios sa o asculti. Atunci cand intri pe blogul respectiv, grafica, tipul de scris, articolele iti vor relata ceva. Principalul traseu al povestii este directionat cu ajutorul link-urilor.
3. Blogurile bune sunt facute de paragrafe. Postarile reusite sunt scrise, nu invalmasite. Cuvintele trebuie sa aiba o continuitate, curatete, sa se poata detecta cultura generala pe care o detine autorul. Postul dezvaluie nivelul de gandire, de continuitate a informatiilor.
4. Un blog reusit are stil. Multe dintre blogurile bune sunt scrise neformal, utilizand doar fotografii sau video-uri eventual insotite de niste pareri. Din pacate nu sunt multe bloguri care abunda in creativitate si originalitate. Blogurile reusite sunt cele iesite din tipare.
5. Un blog bun te impresioneaza intr-atat incat iti incepi propriul blog. „At some point, everyone wants to kill the Buddha and make their own obsessions the focus. This is good. It means you care."
6. Blogurile bune sunt cele care iti ofera informatii de calitate. Au substanta iar autorul stie sa le prezinte. Afli lucruri de care nu ai auzit pana acum. Un fel de „"Discovery" pentru tine.
Pe scurt, un blog bun trebuie scris de cineva care si-a facut un brand din numele sau, este iesit din tipare. Postarile sunt scrise cu o reflectie anterioara, cu o documentare amanuntita si include ponturi folositoare. Abordarea trebuie sa fie unica si interesanta si este necesar sa evite cat mai mult publicitate negativa. Titlul articolului trebuie sa fie atractiv, iar informatia esentiala trebuie amplasata in primul paragraf.