anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Intrebare pentru fete(in special): Unde iesiti voi fetele? In afara de mall. Sunt de un an la facultate in Bucuresti si n-am gasit nici un loc unde sa fie destule fete cu care sa pot discuta (deci nu gay party), sa aiba ceva in cap(nu ca 90% din Twice), sa nu fie muzica prea tare sa nu te auzi om cu om (nu ca in Fire) si sa fie muzica ok (nu exces de manele, house, techno, etc - sa fie muzica "usoara"). Si inca ceva: nu vreau sa dau 15lei pe o bere, sunt student.
Nu e vorba ca nu am prietena, e vorba ca nu am optiuni.
Desigur daca stiti unele locuri care as putea sa le gasesc interesante, desi nu sunt cluburi, va rog sa le precizati.
Poate au idei si unii baieti.

3 răspunsuri:
Zbenguici
| Zbenguici a răspuns:

Nu ai optiuni pentru ca nu le vezi.
Nu sunt din Bucuresti, insa problemele expuse de tine se regasesc peste tot. Astfel incat am descoperit vreo 3-4 locuri si cam pe acolo merg tot timpul. Sunt si retrase, muzica face parte din ambient, nu iese in evidenta sa ma trimita la ORL. Au o clientela mai aparte pentru ca nu sunt locuri trendy ci merg pe o anumita nisa de consumatori.

Numai bine.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mai bine te muti din Bucuresti laughing

| nustiucine a răspuns:

Hmmm, iti recomand cafeneaua Arcade, de pe Lipscani, locul din spate e super relaxing pentru vara(au acolo un coctail non alcoolic numit Love Potion-super bun ), un alt loc, destul de interesant este The Gate, e pe langa facultatea de Agronomie, e chiar dragut deoarece au o terasa interioasa, spatioasa si relaxanta, preturi ok, muzica acceptabila...
Have fun!


nustiucine