De obicei nu copiez, doar in cazuri deosebite, cum era latina din clasele a IX-a si a X-a, unde pur si simplu ma incurcam in terminatii, declinari si conjugari. Mi se pare mult mai simplu sa retin lectia respectiva decat sa stau si sa fac biletele si altele si probabil ca avantajul meu este ca pot memora foarte usor orice. O oarecare foarma de copiat pe care o mai pun in practica (rar, dupa cum spuneam) este notarea unor cuvinte-cheie sau initiale pe mana sau pe banca, pentru a-mi aminti ordinea unor idei sau anumite subiecte.
In ceea ce priveste parerea mea, pur si simplu nu imi pasa ce fac altii. Este strict treaba lor daca apeleaza la copiat sau nu. Insa eu consider anumite lucruri ca fiind utile din ceea ce se preda, iar aici ma refer la istorie, geografie, engleza, romana si o foarte mica parte din matematica (majoritatea notiunilor predate nu au o aplicabilitate in viata de zi cu zi, ci doar in cazul in care vrei sa lucrezi in domeniu).
Am maine teza la romana, nu stiu ce sa fac, nu am putut invata tot si stau in prima banca, si e o profa naspa
Depinde de profesor, bag hartiuta in penar si am prefac ca caut un pix, sau scriu pe banca si pun foaia peste, dar copiez numai la materii care nu stiu.
Daca poti sa inveti invata si daca nu esti sigura te mai uiti si cu ochiu pe la colegu sau in foaia.
Copiam in generala, acum nu prea am o pozitie prea buna in banca.
Dar scriam tot ce vreiam cu un pix gol pe o foaie alba si nu se vedea de la distanta scrisu. Si daca profa de fizica nu s-a prins, ce mai vrei. Si aia e bagacioasa, se pune si pe tine ca sa vada ce faci. De regula profa ii prindea pe toti care isi faceau copiute albastru-alb.
Pai iti poti ruga colegi de pe randul opus ca in timpul testului sa ii cheme pe profesor la ei si tu in timplul asta poti copia
Sau sa scrii pe un servetel si s te prefaci ca iti stergi nasul
Penaaaa1 întreabă: