| zapezica a întrebat:

Intrebarea este pentru utilizatorii Orange Prepay. Mi-am personalizat o optiune, apoi mi-am reincarcat contul cu un cod (7 euro). Cand am dat click la "vreau optiunea", mi-au zis ca nu am suficient credit, cu toate ca am primit mesaj de confirmare. Trebuie cumva sa cumpar DIN NOU 7 euro?!

3 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Mai lasa-l un timp apoi incearca din nou, erori de genul asta se mai intampla

| OrangeHelper a răspuns:

Salut,
Daca intre timp situatia nu a fost rezolvata, te rugam sa ne spui numarul tau de telefon intr-un mesaj privat. Verificam situatia si revenim cu un raspuns.
O zi buna,
Orange Helpers

| JustAaGirl a răspuns:

Am mai patit si eu asa. straight face Lasa-l o zi si incearca din nou, sigur va merge daca nu merge pana la urma mergi la Orange sa reezolve treaba dar vezi ca poate ia-i consumat din greseala, oricum, funda? puppy dog eyes happy