| CiprianSima a întrebat:

Miley Cyrus si Demi Lovato sunt drogate?

Răspuns Câştigător
| Jessica a răspuns:

Miley este dar Demi nu cred.

60 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Demi lovato nu sar droga dar proasta ai de miley da

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Miley nu dar demi lovato daaaaaaaaaaaa.si va mai dau o veste si emily osment se drogheaza

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt amandoua niste drogate si niste tarfe despre demi stiam doar ca sa drogat findca a parasito joe jonas atata stiam dar drespre miley nu mai am cuvinte e drogata drogatelor

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu decat miley

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Du imi pasa eu le ador pe amandoua

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da decat Miley Cyrus se drogheaza. Demi Lovato nu cred ca...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu stiu ca numai Miley Cyrus este drogata deoarece au pozat-o paparazzy si mi-am dat seama.Demi Lovato nu este drogata!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da
Miley chiar se drogheaza

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Miley Cyrus, da este drogata si daca nu m-a crezi intra pe:Miley Cyrus drogata! Dar, despre Demi Lovato nu stiu! Nu cred!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sthyti ce cred ca nimic nu este adevarat...suntem in sec 21.acum totul se falsifik.deci intr'un final nu cred. miley este i fata destul de desteapta. si daca a incercat a facut'o din cauza unei depresii.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Miley se drogheaza dar demi nu sar droga!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da funeaza salvi

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Stiati ca DEMI LOVATO a ramas insarcinata cu JOE JONAS, dar a pierdut sarcina in urma unui accident.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nnnnnnnnnuuuu.doar milei sa droghat dar ea este cea mai urata fata din amreica dar demi super tare nu ma intere daca demi are 2 copii si s-a despartit de joe si e cea mai mare diva in america dar totusi pentru mine ramane super si ii urez lui demi lovato bafta in continuare dar si pemine ma cheama demi lovato dar nu sunt americanca

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da am sipi tima

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da sunt

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Ba tampitilor...nici una nu se drogheaza.ce sunteti asa retardati?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cred nu stiu inca ciprian

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este viata lor.Nu ai ce face. nu le poti obliga sa nu se mai drogeze crede-ma. eu leasi spune sa nu mai fumeze dar este treaba ei. asta e.

| Pufarinee a răspuns:

Miley se drogheaza sigur.Si da si Demi.Am citit ca in mare perte se droga pentru ca a fost deprimata de despartirea ei de Joe Jonas.

| CanDy_2772 a răspuns:

Miley doar o data sa drogat.Demi da.Sa drogat.Miley a facut promisiunea ca nu va mai face niciodata deoarece isi iubeste parintii.

| Loreloredana a răspuns:

Daaaaaaaaaaa!

| Byencuzza a răspuns:

Miley da demi nu prea cred...cine stie...totul se poate

| machia a răspuns:

Srry. dar demi se drogheaza de cand i-a murit iubitul:david si nu mai stiu cum... am vazut o poza interesanta care arata ori ca s-a taiat cu lama ori s-a drogat:D alegeti voi.http://www.stl.ro/......-iubitului

| megaEDY15 a răspuns:

Pe internet scrie ca Miley este drogata si sunt videouri cu ea.Demi poate ca e si ea drogata sincer nu stiu dar Miley 100% ca e drogata

| alexa1599 a răspuns:

Eu cred ca Miley este dar demi nu prea cred

| cipri98 a răspuns:

Eu sunt de parere ca Miley Cyrus si Demi Lovato sunt amandoua drogate dar cel mai mult sa drogat Miley Cyrus

| andi_7086 a răspuns:

Da.se droga. am citit ca din cauza ca i-a murit iubitul s-a apucat de cocaina. a fost la o petrecere unde se droga in toata casa. dar din fericire s-a lasat.

| lâulâurici a răspuns:

Da

Întrebări similare