anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Multa lume spune ca sunt frumoasa iar eu nu ma consider deloc asa nici nu prea am incredere in mine...Cand merg pe strada sunt multi baieti care striga dupa mine ma clansoneaza ma intreba ce fac iar eu sunt satula de lucru asta! Mentionez ca tot timpul ma aranjez cand ies din casa dar nu exagerat.Am un prieten de cativa ani si este extrem de gelos eu sunt o fire mai timida si au umblat multi baieti dupa >mineOare de ce nu am incrderere in mine?
V multumesc

4 răspunsuri:
nony
| nony a răspuns:

Poi daca ai prieten de cativa ani. te cred si eu. ori te mariti, ori il lasihee hee.
¨Claxoanele¨ baietilor sunt irelevante. tu nu ai vazut ca noi claxonam si o vaca cand trece strada?
De fapt tie iti pare rau ca esti timidá...sau vrei sa gasesti o cale de scapare thinking

| Ruxyana a răspuns:

Poi... poate tu nu te consideri frumoasa dar daca celorlalti le place de tine...nu-i nevoie sa te superi.hee hee:X:X
baietii sunt niste porci...de aia claxoneazahee heewinking...si in plus... ce, strica un pic de frumusete pe tine? eu cred ca nu...adica sunt multe fete care nu arata asa de bine...si care ar da orice ca sa arate oktonguehappy.banuiesclaughing...
iti spun eu de ce nu ai incredere in tinewinking...pentru ca nu esti sigura pe tine...incearca sa fii cu capul pe umeri.si nu lasa orice mic obstacol sa faca sa te certi cu prietenul tautongue:Xlove struck
incearca sa vb cu pr tau...sa nu mai fie asa gelos:X:X
heyy...:X:X tine mult la tine daca este gelos pentru ca gelozia se naste din iubire:X:X.adica te iubeste baiatul:X:X
tongue
...incerca sa fii tare...:X:X...si daca ai tupeu castigiu mai multe in viata...iti spun asta pentru ca soramea este tupeista iar eu sunt rusinoasa...si vad ca ea castiga mult mai mult cu tupeul eiwinkinghee hee:X:X...multa bafta...si succes:*:*

luciana
| luciana a răspuns: