leonardk
| leonardk a întrebat:

Multi dintre cei tineri de aici au un stil de a scrie de mi-se invart ochii in cap citind. Ce este cool in stilul asta stalcit de scris? Ce vreti sa faceti cu Limba Romana?

Răspuns Câştigător
| Parintele a răspuns:

Dezinteres si lipsa de respect pentru Limba Romana, o limba atat de complexa si armonioasa ce da fiecaruia posibilitatea sa-si exprime absolut orice traire daca o cunoaste.De vina sunt profesorii, elevii, parintii...

9 răspunsuri:
| psiholoaga a răspuns:

Ti-se invart ochii? E o imagine chiar de desene animatelaughing. Limba romana se schimba. Asta e viata. Oricat ai lupta, ai sa vezi ca e inutil. Generatia viitoare va vorbi si mai stalcit, si mai prescurtat, si mai 'messengerian'.

cami
| cami a răspuns:

Sincer...chiar daca si eu ma numar printre adolescentii care au acest tip de scris " messengerian"...ma enerveaza cumplit.nu pot sa inteleg o iota, de ce mai multe ori deduc raspusul/intrebarea, nicidecum nu-l citesc. mie personal nu mi-au placut niciodata aceste hieroglife gen " tuh, krek, sh, "...bon poate ca din graba mai folosim in loc de "ca"-k...sau pentru "ţ"-tz, dar o facem pentru intelegerea mai buna a cititorului... aa si fi convins ca la o teza, in niciun caz nu vei scrie asa.doar ca iti intra in reflex, si nu iti va fi usor sa te obisnuiesti si sa treci la scrisul real/normal...

| want2bMajestic a răspuns:

Si iata cum se ciocnesc din nou 2 generatiilaughinglaughinglaughing

leonardk
| leonardk explică:

Nu-mi doresc deloc o ciocnire inutila intre generatii. Era doar un umil semn de alarma. Toate aceste pseudoabrevieri mi se par de toata jena.Si in vorbire apare criza de litere? Sau e doar lene?

| MADALINAAAA a răspuns:

Cred ca oricine foloseste abrevieri pe internet...

| MADALINAAAA a răspuns:

Intr-adevar, unii exagereaza cu aceste abrevieri...cred ca sunt mai mult din dorinta de a se exprima mai rapid...
eu, in nici un caz nu le folosesc la scoala.

| ka2 a răspuns: