anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sall all vreau sa va zic ca am aproape 20 de ani, sunt student la informatica pe anul I, si sunt inca virgin, sunt cam timid, nu am avut nici o prietena, problema mea e ca nu stiu cum sa fac sa fiu si eu cu o fata. Am citit pe forumuri tot felul de abordari si nimic, pur si simplu nu imi iese cum vreau eu. Ies cu o fata in oras, la suc, se lasa doar cu cateva intalniri dupa care nimic cica nu-s genu ei, sau mai stiu eu ce, asa mi s-a intamplat cu toate, nu mi se pare normal pentru ca arat destul de bine, sunt bine imbracat, am cei 7 ani de acasa, o fi si din cauza inaltimii? am 1.65 daca va foloseste la ceva, mersi astept raspunsuri.

Răspuns Câştigător
| Léa a răspuns:

Hey! nu te descuraja! Fiecare are pe cineva pus deopartehappy Doar asteapta momentul.Si in privinta la inaltime: pe mine personal nu ma deranjeaza. Daca fata zice ca nu esti genul ei inseamna ce se plictiseste cu tine.Fii mai indraznet, zii ca e frumoasa, glumeste, dar oricum sa ramii tu insuti. Daca zici ca arati bine, si te imbraci bine nu e nici o problema.Nu fi stresat! Rizi, distreazate, ea placere de la viata.Nu-ti fie frica:fata care este ata este pusa deoparte happy papa si bafta!

2 răspunsuri:
| SimoooSven a răspuns:

Pai cand iesi undeva cu o fata.incearca sa faci glume[fa`o sa rada cu lacrimi], fa`i niste complimente["ce ochi frumosi ai" din astea "iti sta bine imbracata asa"...], si nu conteaza inaltimea sau varstaoh go ondaca e fata potrivita nu o va interesa pentru ca daca va iubiti nu conteaza restul`
poti sa fi tu insuti
funda?batting eyelashes

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Omule... Offf... Uite cum sta treaba. Si eu am avut (si inca am problema ta) singura diferenta este ca eu am 30 de ani si 1. 67. Ideea este ca problema este INALTIMEA. Esti prea scund pentru 90% din ce vor ele. La fel si eu. De fapt, orice barbat/tanar care are sub 170 este considerat pitic si prin urmare indezirabil. Stiu ca iti pare de necrezut (asta a fost si prima mea reactie) dar e adevarat. Ca sa te convingi ca am dreptate, intra pe chat sau ceva forumuri despre romance/ inaltime si ai sa vezi ce zic fetele. Multe din ele nici nu ar vorbi cu un tip scund daramite sa mai si iasa la un suc sau sa se combine cu el. O alta problema pe care o ai, poate fi lipsa de atitudine. Femeilor le plac barbatii "adevarati" adica cu tupeu, cu incredere in ei, aroganti si usor agresivi. Asta le place lor. O alta problema poate fi modul in care te imbraci. Fetele/femeile sunt foarte pretentioase la capitolul asta. Daca nu stii sa te imbraci te vor refuza din prima ca si in cazul inaltimii. Ce pot sa-ti recomand este sa intri pe un site de seductie si sa te documentezi sa vezi cum stau treburile in realitate si sa te pui pe facut bani. Altfel nu ai nicio sansa. Bafta