anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sall all vreau sa va zic ca am aproape 20 de ani, sunt student la informatica pe anul I, si sunt inca virgin, sunt cam timid, nu am avut nici o prietena, problema mea e ca nu stiu cum sa fac sa fiu si eu cu o fata. Am citit pe forumuri tot felul de abordari si nimic, pur si simplu nu imi iese cum vreau eu. Ies cu o fata in oras, la suc, se lasa doar cu cateva intalniri dupa care nimic cica nu-s genu ei, sau mai stiu eu ce, asa mi s-a intamplat cu toate, nu mi se pare normal pentru ca arat destul de bine, sunt bine imbracat, am cei 7 ani de acasa, o fi si din cauza inaltimii? am 1.65 daca va foloseste la ceva, mersi astept raspunsuri.

Răspuns Câştigător
| Léa a răspuns:

Hey! nu te descuraja! Fiecare are pe cineva pus deopartehappy Doar asteapta momentul.Si in privinta la inaltime: pe mine personal nu ma deranjeaza. Daca fata zice ca nu esti genul ei inseamna ce se plictiseste cu tine.Fii mai indraznet, zii ca e frumoasa, glumeste, dar oricum sa ramii tu insuti. Daca zici ca arati bine, si te imbraci bine nu e nici o problema.Nu fi stresat! Rizi, distreazate, ea placere de la viata.Nu-ti fie frica:fata care este ata este pusa deoparte happy papa si bafta!

2 răspunsuri:
| SimoooSven a răspuns:

Pai cand iesi undeva cu o fata.incearca sa faci glume[fa`o sa rada cu lacrimi], fa`i niste complimente["ce ochi frumosi ai" din astea "iti sta bine imbracata asa"...], si nu conteaza inaltimea sau varstaoh go ondaca e fata potrivita nu o va interesa pentru ca daca va iubiti nu conteaza restul`
poti sa fi tu insuti
funda?batting eyelashes

anonim_4396
| anonim_4396 explică: