| Andrei2358 a întrebat:

Salut, am 17 ani și nu știu ce să fac cu viața mea.
Am un istoric familial foarte nasol cu ambii părinți alcoolici și violenți, nu am prieteni, am doar o iubita care este la o distanță considerabilă de mine și facem sacrificii din când în când să ne vedem dar sincer cred că merită mai mult decât ce pot să îi ofer eu(adică mai nimic). În momentul de față sunt elev în București la Colegiul Tehnic Energetic pe profilul electric, am intrat la acest profil din cauză că în generală nu mi-am dat interesul pentru școală prea mult dar în ultimul timp am început să îmi placă să învăț și din punctul de vedere al profesorilor mei sunt un elev silitor. Am vrut timp de un an să dau la medicină generală urmând să învăț biologie și chimie pe cont propriu pentru că nu îmi permit să merg la meditații, iar cu părinții mei nu pot discuta nimic serios fără să mă demoralizeze și să urle la mine așa că după o perioadă de timp am început să renunț la această idee. Am mai încercat în trecut și actual încerc din nou să învăț să programez în python pentru back end și html/css pentru front end, dar încă sunt la bază și îmi e greu să învăț în mediul de acasă iar în alt loc nu am unde, ambii bunici din partea mamei și al tatălui sunt bolnavi iar alte posibilități nu am. Nu pot să dorm bine noaptea din cauza stresului și a certurilor care deseori când le vine cheful mă dau afară din casă și mă amenință că la 18 ani (peste 3 luni) mă vor da definitiv pentru că sunt o cauză pierdută. Nu am cu cine să vb sau cui să mă descarc și mă simt încolțit și deprimat mai tot timpul, pe zi ce trece parcă se înrăutățește situația. Dacă mă puteți ajuta cu un sfat sau cumva practic vă rog să o faceți...

5 răspunsuri:
| Alexia999997777777777777 a răspuns:

Bună Andrei,încă am rămas puțin în stare de șoc după ce ți am citit povestea.