| 888Word999 a întrebat:

Am o întrebare pentru cei care au dat bac-ul, cum ati stabilit programul vostru de învățare, eu o sa fiu in clasa a 12-a si nu stiu cum sa fac, am o gramada de invatat la romana, multe opere etc, la istorie multe de invatat... o sa învăț la istorie după o carte, se numeste istoria pe intelesul tuturor, la materia pe care o aleg chiar nu stiu cum sa-mi fac un program pentru fiecare, sunt foarte multe de invatat. La istorie trebuie sa învăț toata cartea aia ca sa nu ma trezesc cu o surpriza la bac la istorie... Oare am timp sa stiu totul la istorie, romana si psihologie - materia pe care o voi alege la bac? O sa învăț in fiecare ca n-am de ales dar nu stiu cum sa le învăț asa, pe rand, sunt foarte multe de invatat, plus ca o sa fac si meditații la romana si psihologie. Dati-mi niste sfaturi, va rog frumos, plus ca sunt unii profesori care ma vor stresa la scoala...

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu sunt lucruri noi, vei repeta doar ce ai invatat in timpul liceului. Nu e nevoie sa te stresezi, bacalaureatul este un examen extrem de usor, daca in timpul liceului ai invatat zi de zi, il vei lua fara probleme. Nu invata din carti aiurea, risti sa ai surprize, reia manualele. In primul rand ca asta este materia si, in al doilea rand, vei recunoaste lectiile (prin manual ai trecut deja in timpul scolii si stii cam tot ce scrie acolo, trebuie doar sa iti reamintesti).