| Zaruri666 a întrebat:

Salut! Am o problema, am 17 ani, lucrez ca barman, stau singur, departe de ai mei și toată agitația,,, problema este ca m-am cam plictisit de viata de acum, as vrea sa fac și altceva, mi s-a cam tăiat cheful de munca și etc, nu pot nici sa-l schimb pentru ca aici mi se oferă cazare, nu știu ce sa mai fac ca ma plictisesc...am încercat si cu hobby uri și etc, si tot nu este de ajuns..si as vrea sa fac și mai mulți bani.

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Schimbati jobul cu unul legal si muta-te in orasul unde stau si parintii tai, ca sa-ti fie mai usor.

| dullcat a răspuns:

Buna.E tristut sa citesc ca te-ai plictisit ded viata la doar frageda varsta de 17 ani. Daca spuneai de 71 se intelegea perfect, dar asa, inca ai toata viata inainte! Mai era o discutie despre tinerile generatii si tot asa spunea cineva ca se nasc obosite. laughing Mie imi place sa cred ca nu este adevarat.Ce anume muncesti acum? Ai dori sa ne spui? Ti-ai terminat studiile? Ai posibilitatea sa faci mai multi bani daca inveti.Nu zic ca este o regula, insa ai mai multe sanse, ti se deschid mai multe porti.

| Zaruri666 explică (pentru dullcat):

Sunt barman, sunt clasa 11-a, învăț binișor

| dullcat a răspuns (pentru Zaruri666):

Am inteles.Pai atunci sper ca vei continua sa inveti binisor sau de ce nu, sa urci chiar la (foarte)bine pana la final.Succes!

| MistarGoGu a răspuns:

Cine NU ar vrea!? Pai dintr-un hobby poti face si bani *( muzica - nu trebuie sa ai voce, poti compune Daca te pricepi, sau sa pui muzica la party-uri Daca ai scule! Foto-video la evenimente, vlogging pe YTube pe o anumita tema )!
Important este sa înveți o chestie *( skill ) care sa iti aducă bani! Acum resurse sunt destule! Acum depinde si de firea ta introvertit sau extrovertit *( sociabil ). Ai grija ca la varsta asta tentațiile sunt multe si poti sa cazi in chestii nasoale care sa iti afecteze viitorul!

| MistarGoGu a răspuns: