| Fifylici a întrebat:


am si eu 3 intrebari pentru useri din Tulcea dar pot raspunde si ceilalti.
1.ati fost vrodata la teatrul din Tulcea "Jean Bart"?
2. ce parere aveti despre el?
3.actorii sunt profesionisti sau sunt amatori ca am vazut acolo si elevi de liceu
weekand-ul asta am fost la piesa de teatru visul unei nopti de vara si vreau sa spun ca am ramas incantata chiar daca ma intrebam ce caut eu la teatru si ca o sa fie plictisitor dar nu a fost asa
daca aveti o cazia sa mergti la teatru facetio chiar merita
si am ramas uimita ca majoritatea spectatorilor erau adolescenti si tineri

4 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

NU am fost la acest teatru, desi descrierile de pe Google sunt promitatoare. Ei sunt profesionisti, doar ca folosesc o abordare mai neconventionale. In orice teatru vei intalni elevi si studenti pe scena.
De ce sa fii surprinsa ca este tineret in sala. Dintotdeauna tinerii sunt cei mai flamanzi de frumos, cultura si informatie. In orice teatru te vei duce, vei vedea ca salile sunt pline si 70% din public sunt tineri. Pana la urma educatia la varsta asta se face si un tanar are nevoie de metodele astea de educatie. Recunsoc, eu sunt o pasionata a spectacolelor, incercand sa nu pierd nimic, desi in Bucuresti e greu.

| Fifylici explică:

Draga mea Brigaela spun ca am ramas uimita ca majoritatea spectatorilor erau tineri fiindca multi adolescenti si tineri nu sunt atrasi de cultura si asa eram si eu pana sa merg la teatru

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am fost la Tulcea si nu l-am vazut decat pe exterior, trupa de teatru se afla in turneu in perioada aceea, insa ce spui ma bucura, adica faptul ca majoritatea spectatorilor erau adolescenti. Asta inseamna ca poate ultima mea intrebare nu e generalizatoare!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: