| Man_Gheorghe_2004 a întrebat:

Azi am avut un test initial la mate. Cu o zi inainte m-am pregatit destul de bine. Iar, azi ce sa vezi nu am fost atent la mai multe probleme. Eu mi-am calculat si o sa iau un posibil 6. Sunt foarte suparat fiind ca eu sunt un elev bun la mate si acum imi este frica de ce reactie o sa aiba colegii mei cand o sa afle nota. Ce sa fac?

5 răspunsuri:
DoarBogdan
| DoarBogdan a răspuns:

laughing))))
O sa te judece toata viata laughing)

Sa iti zic ceva, din experienta (oarecum). Mai stiu cand am luat un 10 la mate odata (de fapt de mai multe ori) si acum nimeni nu isi aminteste. Mai stiu cand si colegul meu a luat si nimeni nu isi aminteste. Mai stiu cand am luat alt 10 si peste o saptamana nimanui nu ii pasa. In cele din urma am ajuns la facultate(de mate), aproape o termin si imi dau seama ca notele nu au contat deloc. Ma rog... sa treci clasa.
Am luat si 1 odata. Si la fel... nu a contat. Notele nu inseamna nimic.
(De obicei nu vorbesc de note si nu pun atat de multe cifre dar i fac acum pentru ca vad ca asta conteaza pentru tine).
Ce parere sa isi faca despre tine? Termina sa te pui in anumite ipostaze. Sa iti fie frica de gura lumii e una din cele mai mari prostii in viata. Veziti de viata ta, nu a lor.
Peste 2 saptamani o sa uiti dr asta, iar peste 1 an o sa te intrebi de ce ai pus o asa intrebare aici.

| Frank51 a răspuns:

Sa fi mai atent pe viitor. Daca standardul tau este atat de inalt, incearca sa stai acolo, si daca cumva scazi, sa nu te intereseze de parerile celorlalti, tu stii ce faci.

| NietzscheFrumosSiDesteptSunt a răspuns:

Sa te duci la notar cu parintii de unde iti iei o procura, iti faci pasaport, iti cumperi bilete de avion, furi niste bani si te duci in Argentina, unde iti schimbi identitatea si vei continua o viata de fugar. Este singura solutie.

Lasand gluma deoparte, nu are de ce sa iti fie rusine de colegi. Muncesti mai mult si pe viitor le arati ca vei reusi sa iei note mai mari decat o sa ia ei.