| eu! a întrebat:


E cineva in Liceul Bilingv Decebal din Bucuresti? Daca da cum este acolo?big grin
Sau ati vrea sa mergeti acolo?
>big grin

7 răspunsuri:
| betty08 a răspuns:

Am inteles ca e super marfa acolo... sper sa intru acolo... l-am pus primul pe lista :* betty.dolshewinking add daca vrei

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este super misto du-te

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca vrei sa faci ceva. te sfatuiesc sa nu te duci iti pierzi 4 ani din viata degeabalaughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Treci pe acolo ca pestele prin apa... ce vedeti misto? ca nu isi da nici un profesor interesul sa isi invetze elevii macar lucrurile de baza ale unei materii?

| AlexutzaPapusik a răspuns:

E foarte super acolo eu sunt la scoala asta kiss









| Catuti a răspuns:

Eu sunt la liceul Bilingv,, Decebal'' si clasa 1.Sunt profesori foarte buni dar multi elevi care nu ii intereseaza scoala.Eu va recomand acest liceu daca vreti sa invatatihappy. Dar va avertizez ca ''fauna'' liceului Decebal cuprinde:
-90%cocalari,
-5%copii obisnuiti,
-5%rockeri, punkeri, rapperi
P.S.ANONIMUL (2 decembrie)
De unde sti tu ca la Decebal elevi trec prin scoala ca pesti prin apa? Daca tu ai primit informati gresite despre acest liceu de la anumite persoane care nu sunt in masura sa comenteze nimic.Nici nu merita sa traiasca, fac umbra pamantului degeaba.
DACA VREI SA INVETI, INVETI ORIUNDE! TINE MINTE ASTA BINE!

| AndreeaNustiu a răspuns (pentru Catuti):

Hei,eu urmeaza sa merg acolo, la stiinte sociale si vreau sa te intreb in ce clase gasesc rockerii si punkerii?