| Alex0234 a întrebat:

Salut! La 16 ani testiculele mele par ar fi "îmbătrânite" si au un fel de exces de piele si putin lăsate. Ceva sfaturi sau motive? Revin inapoi la starea lor normala?

14 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| FreddieM a răspuns:

Tu te plângi? Ale mele sunt la doi pași în urma mea. Liniștit amice, la toți e la fel. ( îmi place de Jassmina, mai nou i-au crescut cooaie).
Cheers

| Alex0234 explică (pentru FreddieM):

Eu nu cred ca ii normal fratioare caa 16 ani da arate testicule mele ca la un batranel, da amu daca zici tu ca asa e la toti, na ce sa zic.

| diabetzaharat a răspuns:

Inseamna ca sunt incinse. poti sa rezolvi temporar problema daca le bagi in apa rece.

| Alex0234 explică (pentru diabetzaharat):

Deci e întâlnita la toti aceasta "problema"?

| prietenaingrijorata02 a răspuns:

Draga, Mihai! Iubitul si varul meu au trecut prin aceeasi situatie, noroc pentru ei cu mine happy! Sunt studenta la cosmetologie in Franta si dupa 2 ani am ajutat mii de barbati cu aceeasi problema ca si a ta! Iti recomand acest produs revolutionar si versatil, se numeste '' Gua Sha'' este un instrument traditiional chinezesc facut din cristale semi-pretioase. Cum se foloseste? Foarte simplu, Iei instrumentul Gua Sha si iti apuci testiculele cu o mana iar cu alta aplici presiune cu instrumentul in timp ce il plimbi de sus in jos! Mentine acest regim zilnic si iti garantez repararea testiculelor in mai putin de o saptamana! Multi pupici din Paris!

| prietenaingrijorata02 a răspuns (pentru prietenaingrijorata02):

Am vrut sa scriu Alex, nu MIhai. ImI PARE RAU. Mihai este numele tatalui meu si in ultima saptamana de cand a murit mereu ii spun numele si incurc pe toata lumea...

| Alex0234 explică (pentru prietenaingrijorata02):

Gua Sha pentru masaj facial?

Nu i nimic. Condoleanțe!

| prietenaingrijorata02 a răspuns (pentru Alex0234):